beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 17 april 2012
  • 4 reacties
  • 2632 keer bekeken

Badge
Goededag,

Paar weken terug ben ik mijn mobiel verloren. Ik heb toen een nieuwe simkaart(micro) aangevraagd via telfort.nl.

Deze heb ik inmiddels al ontvangen echter kan ik mijn simkaart neit actieveren.

Er staat al een aantal dagen dit:

Uw activatie is reeds uitgevoerd. De status kan niet automatisch ververst worden. Zodra u opnieuw inlogt ziet u de juiste status

Hoe los ik dit op??

Groet.

PS: ik heb een sim only abo
icon

Beste antwoord door Laila 18 april 2012, 10:02

Welkom op het forum tafels! Vervelend dat de activatie van uw simkaart niet is gelukt. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar zodat ik het voor u kan nakijken.

Update: Gegevens ontvangen, simkaart geactiveerd.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

ja hij is actief

alvast bedankt
Badge +2
@gabi010,

Is de simkaart inmiddels al actief? Anders kunt u opnieuw telefonisch contact leggen met onze klantenservice.

Daphne
heb vanmiddag om kwart voor een mijn micro sim laten aktivieren maar nog steeds geen bereik
Badge
Welkom op het forum tafels! Vervelend dat de activatie van uw simkaart niet is gelukt. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar zodat ik het voor u kan nakijken.

Update: Gegevens ontvangen, simkaart geactiveerd.

Laïla

Reageer