beantwoord

Simkaart activeren

• 23 november 2019
  • 7 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, het lukt me niet om m'n simkaart te activeren via mijn telfort

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 november 2019, 11:38

@Enny Dankjewel voor de extra info, ook in je profiel. Het lijkt erop dat de simkaart te lang geleden aangevraagd is. Uit veiligheid heb je niet onbeperkt de tijd om een nieuwe simkaart te activeren. Daarom heb ik een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Als je deze online activeert, zal alles goed gaan :slight_smile:

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Enny, van harte welkom op ons forum! Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart wilt activeren, maar dat dat niet lukt. Dat is niet de bedoeling, ik help je graag verder.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Is er iets bijzonders gebeurd waardoor je een nieuwe simkaart wilt activeren, zoals bijvoorbeeld de aanschaf van een nieuwe telefoon? En wat gebeurt er precies als je de nieuwe simkaart probeert te activeren in Mijn Telfort?

Als het niet lukt, kan ik de simkaart voor je activeren. Kan je voor mij ter verificatie de naam van de contractant, geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en het oude en nieuwe simkaartnummer toevoegen aan je forumprofiel? Als je ze invult bij ‘Extra informatie', dan zijn ze niet zichtbaar voor anderen. Laat je het weten als je ze hebt ingevuld?

Reputatie 1

Hoi Alexandra, ik heb de gegevens ingevuld.

Reputatie 8
Badge +11

@Enny Dankjewel! 

Kan je me alleen nog iets meer uitleg geven over wat er is gebeurd? Gaat het bijvoorbeeld om een nieuwe simkaart voor een nieuwe telefoon? Ik zie niet dat er vanuit de klantenservice een nieuwe simkaart verstuurd is, waar heb je deze gekregen? In een KPN winkel of ergens anders? Als de simkaart niet vanuit Telfort (of KPN winkel) is verstuurd, kan dit problemen geven bij activeren en de oorzaak van het probleem zijn. Alleen bij ons ‘bekende’ simkaarten kunnen worden geactiveerd. Vandaar mijn vragen :slight_smile:

Ik hoor het graag.

Reputatie 1

Simkaart besteld in "mijn Telfort” om gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk

Reputatie 8
Badge +11

@Enny Dankjewel voor de extra info, ook in je profiel. Het lijkt erop dat de simkaart te lang geleden aangevraagd is. Uit veiligheid heb je niet onbeperkt de tijd om een nieuwe simkaart te activeren. Daarom heb ik een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Als je deze online activeert, zal alles goed gaan :slight_smile:

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Alexandra,

Bedankt voor alle hulp, nieuwe simkaart ontvangen geactiveerd  en het werkt prima!

Gr. Enny

Reputatie 8
Badge +11

Goedenavond @Enny, graag gedaan! Ik ben blij om te horen dat je 'm ontvangen hebt en alles is gelukt :slight_smile: Je bent altijd welkom op het forum, als we je ergens mee kunnen helpen.

Reageer