beantwoord

Simkaart activeren....

• 9 juli 2014
  • 4 reacties
  • 297 keer bekeken

Hallo,

Ik heb 2 weken terug mijn abonnement (wat op mijn moeders naam staat) verlengd.
Simkaart, telefoon en etc. netjes ontvangen, echter kan ik ik mijn simkaart voor in mijn iphone niet online activeren...
Aangezien het abonnement op mijn moeders naam staat kan ik het ook niet telefonisch verlengen omdat ik mijn naam niet op het contract staat.
Mijn moeder (snapt niks van telefoons) heeft ook al gebeld maar snapt niks van de gestelde vragen door jullie (overigens erg vriendelijke) telefoniste.
Ik ben uitwonend en kom maar af en toe bij mijn moeder over de vloer dus hoe kan ik nu mijn simkaart activeren?

Mvg,

Wouter
icon

Beste antwoord door Laila 10 juli 2014, 12:02

Welkom op het forum WouterMusters! Wat gaat er precies mis met het activeren via Mijn Telfort? Wist je dat jouw moeder jou kan machtigen zodat jij ook kunt bellen met de klantenservice? Ga naar http://www.telfort.nl/Algemeen/Contact.htm en kijk bij het kopje 'Andere persoon machtigen voor contact met de klantenservice' voor de instructie.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@WouterMusters,

Ik adviseer je om de stappen van de machtiging uit te voeren. Heb je dat geregeld? Stuur mijn dan een privébericht met jouw naw-gegevens, klantenservicewachtwoord, simkaartnummer nieuwe simkaart, 06-nummer en e-mailadres. Je kunt natuurlijk ook bellen naar de klantenservice.

Laïla
Hallo,
Er wordt weergegeven dat ik niet gemachtigd ben als eindgebruiker om het te activeren.
Mvg,
Wouter
Hallo,
Er wordt weergegeven dat ik niet gemachtigd ben als eindgebruiker om het te activeren.
Mvg,
Wouter
Badge
Welkom op het forum WouterMusters! Wat gaat er precies mis met het activeren via Mijn Telfort? Wist je dat jouw moeder jou kan machtigen zodat jij ook kunt bellen met de klantenservice? Ga naar http://www.telfort.nl/Algemeen/Contact.htm en kijk bij het kopje 'Andere persoon machtigen voor contact met de klantenservice' voor de instructie.

Laïla

Reageer