beantwoord

Simkaart

• 7 september 2018
  • 16 reacties
  • 362 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeer nu al twee dagen in MijnTelfort de nieuwe simkaart te activeren echter zonder succes. Ook aanpassingen in MijnTelfort worden niet zichtbaar opgeslagen in MijnTelfort krijg wel een sms dat de wijzigingen doorgevoerd zijn.

Wat gaat hier verkeerd?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 september 2018, 15:16

De winkel bezoeken is dan niet handig inderdaad. Ik heb nog wat geprobeerd om deze kaart te activeren, zou je de bewuste SIM-kaart in het toestel kunnen doen en het toestel opnieuw opstarten? Als de kaart dan nog niet werkt kan ik je ook een nieuwe SIM-kaart toesturen.
Bekijk reactie

16 reacties

Badge +18
Had je al een Telfort simkaart? Doet die het nog?
Reputatie 1
Ja ik ben al jaren Telfort klant. De oude simkaart werkt nog steeds op mijn S4Zoom simkaart model Jumbo vandaar dat ik een nieuwe nano simkaart moet plaatsen.
Reputatie 1
Aanpassingen zijn nu wel zichtbaar in MijnTelfort.
Badge +18
Als ie zou passen had je namelijk gewoon je oude kunnen blijven gebruiken.
Staat je 06 al in je forumprofiel? Dan kan webcare je helpen als ze aan je topic toe zijn.
Als er een Telfort winkel in de buurt is kunnen zij 'm ook voor je activeren.
Reputatie 1
Ja 06 is vermeld. Dichtbijzijnde Telfort winkel is een hele dag wandelen. Dat gaat hem dus niet worden.
We wachten dan maar af tot de WebCare troepen zijn gearriveerd.

In ieder geval Merci beaucoup voor je reactie.
Badge +18
Ze kunnen het ook bij de klantenservice. Als je een telefoon bundel hebt kan je kijken hoelang de wachttijd is.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Skippie, welkom op het Telfort forum! Ik ben gaan kijken met het nummer in je forumprofiel en ik zie dat er gisteren meerdere dingen zijn gewijzigd in de MijnTelfort omgeving. Is het activeren van de SIM-kaart daarbij ook nog gelukt?
Reputatie 1
Hallo Jasper,

Net even geprobeerd om de simkaart opnieuw te activeren echter zonder resultaat.
Reputatie 1
Ook worden wijzigingen in de gegevens nog steeds niet zichtbaar opgeslagen. Telfort bedankt mij wel steeds voor de genomen moeite middels een sms bericht.
Reputatie 8
Badge +11
Het kan zijn dat de wijzigingen met een vertraging zichtbaar worden in de MijnTelfort, ik zie namelijk wel een wijziging staan van gisteren.
Wat betreft de nieuwe SIM-kaart, heb je daarvoor al een nieuwe SIM-kaart in huis? Of dat ook nog niet? Als dat niet het geval is kan ik je een nieuwe kaart toesturen, als je al wel een nieuwe SIM hebt kan je het nummer van de SIM-kaart en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel invullen, dan kan ik dat ook bekijken.
Reputatie 1
Hallo Jasper,

Wijzingingen later zichtbaar....mm paar dagen inmiddels das nou jammer ooit Telfort gekozen vanwege hun snelle netwerk.
Heb al aangegeven dat ik reeds in het bezit ben van een nieuwe simkaart maar dat deze dus niet te activeren valt via MijnTelfort. Ook telefonisch contact opnemen met Telfort klantenservice ontaard in wederom een verwoede poging in MijnTelfort om de kaart te activeren. Al met al nu een week in de weer met het activeren van de kaart.
Hoop nu echt dat het snel word opgelost.
Pas mijn profiel tijdelijk aan.
Reputatie 8
Badge +11
Het wijzigen van gegevens in de MijnTelfort omgeving staat los van het mobiele netwerk, maar het moet wel sneller gaan dan een aantal dagen natuurlijk! Zijn de wijzigingen helemaal niet zichtbaar geworden nog?
Ik heb de SIM-kaart activatie ook nagekeken en het zelf geprobeerd te activeren. Ik kreeg hierbij een foutmelding, waardoor het activeren niet lukt. Hoe lang heb je deze SIM-kaart al? Als je die al een paar maanden in huis hebt kan het zijn dat de kaart is verlopen en niet meer te activeren is. Het beste is om een nieuwe vervangende SIM-kaart op te halen bij de Telfort winkel, die krijg je dan geactiveerd en al mee.
Reputatie 1
Telefoon en nieuwe simkaart zijn nu een week en een dag oud. Dichtbijzijnde Telfortwinkel zit 45km verderop. Bestaat er dan echt geen telefonische Telfort klantenservice meer die dit eenvoudig op kunnen lossen?
Reputatie 8
Badge +11
De winkel bezoeken is dan niet handig inderdaad. Ik heb nog wat geprobeerd om deze kaart te activeren, zou je de bewuste SIM-kaart in het toestel kunnen doen en het toestel opnieuw opstarten? Als de kaart dan nog niet werkt kan ik je ook een nieuwe SIM-kaart toesturen.
Reputatie 1
Hallo Jasper,

De simkaart werkt en kan nu bellen met de nieuwe telefoon.

Vriendelijk bedankt,
Skippie
Reputatie 8
Badge +11
Dat is fijn om te lezen, Skippie :)
Veel plezier met je nieuwe telefoon en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer