beantwoord

Sim kaart activeren lukt niet op Mijn Telfort

  • 28 januari 2018
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Hallo

Als ik mijn Simkaart wil activeren, en op de juiste pagina ben krijg ik het aanmeldscherm.
Vervolgens log ik in met mijn juist gegevens (dit geeft hij ook aan), en dan laad de pagina om vervolgens weer terug te gaan naar het inlogscherm.
Zowel op de app als op de website via mijn laptop...

Heeft iemand een idee of is dat een bug op de site?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 januari 2018, 16:06

Hoi Amanda, welkom op het forum. Ik zie dat je simkaart inmiddels geactiveerd is. Er zijn geen bugs bekend op Mijn Telfort hiervoor. Werkt alles nu naar wens?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Amanda, welkom op het forum. Ik zie dat je simkaart inmiddels geactiveerd is. Er zijn geen bugs bekend op Mijn Telfort hiervoor. Werkt alles nu naar wens?

Reageer