beantwoord

Schadevergoeding aanvragen

• 5 februari 2019
  • 5 reacties
  • 248 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi met Chris ik woon op een boven appartement boven een winkel die verbouwt word nou is er Door de werkers van de winkel die de verbouwing doet zijn er 13 glasvezel kabels kapot gemaakt van 24 januari 2019 tot 5 februari 2019 om 17.00 uur is die gemaakt hoe kan ik er een schade vergoeding voor kunnen krijgen om dat ik al die tijd niks heb kunnen doen geen tv geen Internet en niet kon bellen gr chris
icon

Beste antwoord door Enterprise 5 februari 2019, 20:19

Dat lijkt me eenvoudig... de winkeleigenaar is aansprakelijk voor de schade en de gevolgen.
Als opdrachtgever kan hij indien gewenst de schade verhalen op het aannemersbedrijf dat de werkzaamheden heeft uitgevoerd, of bij zijn eigen of bij hun verzekering.
Telfort is geen partij in deze...
Als dat wél het geval had geweest dan is de schadevergoeding overigens normaalgesproken in overeenstemming met het aantal gemiste dagen van je abonnement.
Dat komt neer op je maandelijkse abonnementskosten gedeeld door 30 dagen x 13 dagen gemiste diensten.
Voorbeeld: als je 60 euro per maand betaald is dat € 60,- : 30 dagen x 13 dagen is € 26,-
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Dat lijkt me eenvoudig... de winkeleigenaar is aansprakelijk voor de schade en de gevolgen.
Als opdrachtgever kan hij indien gewenst de schade verhalen op het aannemersbedrijf dat de werkzaamheden heeft uitgevoerd, of bij zijn eigen of bij hun verzekering.
Telfort is geen partij in deze...
Als dat wél het geval had geweest dan is de schadevergoeding overigens normaalgesproken in overeenstemming met het aantal gemiste dagen van je abonnement.
Dat komt neer op je maandelijkse abonnementskosten gedeeld door 30 dagen x 13 dagen gemiste diensten.
Voorbeeld: als je 60 euro per maand betaald is dat € 60,- : 30 dagen x 13 dagen is € 26,-
Reputatie 1
Oké dan ga ik kijken wat ik er verder mee kan doen dankjewel voor je uitleg
Reputatie 5
Badge +8
Hi Chris, welkom hier. Enterprise legt dit goed uit.ALs ik het goed begrijp werkt alles weer, maar toch voor de zekerheid. Alles werkt nu weer naar behoren?
Reputatie 1
ja tot nu toe werkt alles weer Hoe het hoort
Reputatie 5
Badge +8
ja tot nu toe werkt alles weer Hoe het hoort

Dat is in ieder geval fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer