beantwoord

Samenvoegen mobiel en thuis lukt niet

• 27 april 2019
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Ik kan mijn mobiele account niet samenvoegen met thuis. Ik kan wel inloggen voor mobiel in de mijntelfort app maar als ik dan wil samenvoegen of überhaupt voor thuis wil inloggen krijg ik steeds de melding dat ik een foutief wachtwoord heb ingevoerd.
Heb mijn wachtwoord al opnieuw ingesteld maar ook dan krijg ik dezelfde melding.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 april 2019, 14:39

Hoi @Mies1215, welkom bij on sop het Forum. Je bent hier omdat je graag Mijn Telfort Mobiel en Thuis wil samenvoegen. Dit lukt echter niet. Je krijgt een foutmelding bij het invoeren van het wachtwoord. Je doet het wel via een computer? En je volgt deze instructies:

1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mies1215, welkom bij on sop het Forum. Je bent hier omdat je graag Mijn Telfort Mobiel en Thuis wil samenvoegen. Dit lukt echter niet. Je krijgt een foutmelding bij het invoeren van het wachtwoord. Je doet het wel via een computer? En je volgt deze instructies:

1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.

Reageer