beantwoord

Samenvoegen logins

• 29 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 436 keer bekeken

Ik kreeg het voorstel mijn internet en bellen logins samen te voegen. Maar daarbij gaat iets mis. Geen idee wat, en de veelgestelde vragen geven ook geen antwoord.
icon

Beste antwoord door Stephen 31 augustus 2016, 17:31

Bedankt voor jouw gegevens! Ik denk niet dat het heeft te maken met jouw factuuradres. Je abonnement voor internet en mobiel staan namelijk op hetzelfde adres geregistreerd. Ik heb dit zojuist intern uitgezet. Mijn collega's gaan dit oppakken en nemen binnen twee werkdagen contact met jou op om jou hiermee verder te helpen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo BaldEagle68, kun je mij aangeven wat er precies mis gaat? Ontvang je een foutmelding? Kun je het wellicht ook via een andere browser uitproberen? In afwachting van jouw reactie.
De melding is: Er is een fout opgetreden bij het samenvoegen. Zowel op mijn telefoon als op mijn pc. Allebei op Chrome.
Met Microsoft Excel precies hetzelfde.
Sorry, Edge.
Kan het iets te maken hebben met het factuuradres van mijn mobiele nummer? Om een of andere reden is dat verschillend van het adres dat ik in mijn gegevens heb ingevuld.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reacties! Het zou kunnen dat het met het adres heeft te maken. Zou ik jouw naw-gegevens en 06-nummer mogen ontvangen via een privébericht zodat ik je verder van dienst kan zijn? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik denk niet dat het heeft te maken met jouw factuuradres. Je abonnement voor internet en mobiel staan namelijk op hetzelfde adres geregistreerd. Ik heb dit zojuist intern uitgezet. Mijn collega's gaan dit oppakken en nemen binnen twee werkdagen contact met jou op om jou hiermee verder te helpen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Aangezien je helaas niet meer reageert, ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic?
Dit topic wordt hierbij gesloten.