beantwoord

Samenvoegen

• 6 november 2019
  • 6 reacties
  • 197 keer bekeken

Reputatie 1

Na diverse keren proberen telkens wachtwoorden aan vragen en resetten lukt het nog steeds niet om samen te voegen om mijn mb's op de telefoon te kunnen zien, wordt daar een beetje moe van.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 november 2019, 10:09

Goedemorgen @Hageraats, wat gek - en niet fijn - dat die volgende stap niet lukt. Hierdoor ben ik wel benieuwd naar het volgende, nu de accounts nog niet samengevoegd zijn: Lukt het je wel om in te loggen voor je mobiele abonnement in Mijn Telfort

Als het inloggen voor je mobiele abonnement niet lukt, dan zit het probleem 'm daarin. Dan kan het zijn dat je eerst een Mijn Telfort account moet aanmaken voor je mobiele abonnement. Zo gauw het inloggen voor je mobiele abonnement goed gaat, moet het samenvoegen van de accounts ook lukken :slight_smile: Laat je weten of het zo is gelukt?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Hageraats, dat klinkt niet fijn. Heb ik goed begrepen dat je bezig bent om Mijn Telfort voor thuis en mobiel aan elkaar te koppelen, zodat je ook je bundel en verbruik van je mobiele abonnement kan inzien? 

Zo ja, het is belangrijk dat je zowel een Mijn Telfort account hebt voor je Thuis abonnement als voor mobiel. Deze kan je gemakkelijk aanmaken, als je (voor een van beide) nog geen account hebt. Als, of zo gauw, je die hebt, kan je deze stappen volgen om ze samen te voegen:

1. Ga naar Mijn Telfort of open je Mijn Telfort app.
  2. Log in met je gegevens voor Telfort Mobiel.
  3. Klik op het kopje 'Thuis'.
  4. Vul je gegevens van Mijn Telfort Thuis in.
  5. Klik op 'samenvoegen'.
  6. Je krijgt een melding dat het samenvoegen gelukt is. Vanaf nu zijn Mijn Telfort Thuis en Mobiel samengevoegd, en heb je alles op één plek staan!

Laat je weten of dit is wat je bedoelt en of het is gelukt?

Reputatie 1

Je begrijpt het helemaal.

Maar als ik ben ingelogd en ga naar mobiel dan moet ik wederom inloggen, dus ook daar geregistreerd en dan op van thuis naar mobiel wederom een inlog scherm, gegevens invullen klik op samenvoegen en dan krijg ik wederom de melding Dat het inloggen niet is gelukt, ook na meerdere pogingen en opnieuw ingesteld wachtwoorden lukt dit niet en blijf in deze vicieuze  cirkel rond draaien.

Reputatie 1

Zoals hierboven in de print staat wachtwoord vergeten? deze heb ik diverse malen opnieuw aangevraagd en ingesteld, maar helaas pindakaas ik kom steeds weer hier uit.

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Hageraats, wat gek - en niet fijn - dat die volgende stap niet lukt. Hierdoor ben ik wel benieuwd naar het volgende, nu de accounts nog niet samengevoegd zijn: Lukt het je wel om in te loggen voor je mobiele abonnement in Mijn Telfort

Als het inloggen voor je mobiele abonnement niet lukt, dan zit het probleem 'm daarin. Dan kan het zijn dat je eerst een Mijn Telfort account moet aanmaken voor je mobiele abonnement. Zo gauw het inloggen voor je mobiele abonnement goed gaat, moet het samenvoegen van de accounts ook lukken :slight_smile: Laat je weten of het zo is gelukt?

Reputatie 1

Uiteindelijk is het gelukt nadat ik alle wachtwoorden in “mijn Telfort”en “Mobiel”alsmede “KPN” heb veranderd, helaas om dit bericht te typen ook wederom hier mijn wachtwoord moeten veranderen om toegang te krijgen.

Makkelijk is anders helaas.

Reputatie 8
Badge +10

@Hageraats Ik ben blij om te horen dat de moeite wel loont, en dat het uiteindelijk gelukt is :slight_smile:  Laat het gerust weten mocht je vragen hebben.

Reageer