vraag

Rood vlak foutmelding 'inloggen mislukt' Mijn Telfort

  • 20 november 2017
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1
gisteren wilde ik inloggen op mijn telfort toern kreeg ik dat ze van zaterdag tot zondag 20,00 uur bezig zijn nu heb ik inloggen mislukt verkeerd gebruikers of wachtwoord verkeerd wie weet wat er aan de hand is??

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
In elk geval werk het bij mij prima, dus het systeem zou in de lucht moeten zijn.

Zorg dat je profiel vast compleet is ingevuld, dan van webcare meekijken.
Reputatie 1
ik krijg EEn rood vlak met erin inloggen mislukt
Reputatie 4
Badge +6
Hey evertdijksr, hier help ik je graag mee 😳! Wilde je voor je Mobiele of Thuis account inloggen? Kon je voorheen wel inloggen in Mijn Telfort? Mocht je nog steeds niet kunnen inloggen, dan stuur ik je per mail een wachtwoordlink en kun je het opnieuw proberen. Graag ontvang ik dan in een privébericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN.

Reageer