beantwoord

Reset tv pincode geeft melding "er is iets misgegaan"

• 21 juli 2019
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

Na resetten pin krijg ik te zien dat er iets misgegaan is.
Kan iemand hierin assisteren?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 juli 2019, 15:01

Hoi @RoJo, prima! Het kwam de afgelopen dagen vaker voor dat Mijn Telfort wel een foutmelding liet zien, terwijl het resetten van de pincode wel goed gegaan is. De foutmelding moet inmiddels verholpen zijn, en ik heb voor de zekerheid van afstand de codes voor je gereset. Ze staan nu op de standaard pincodes, zowel de kinderslot pincode als de betaalcode. Ik zal ze je voor de zekerheid in een privébericht toesturen.

Laat je weten of alles daarmee is gelukt?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @RoJo, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Ik lees dat het resetten van de pincode niet lukt, dat is lastig. Ik help je graag op weg, kan je me daarvoor iets meer uitleg geven? Ik zie met de gegevens in je profiel dat je glasvezelverbinding binnenkort vernieuwd wordt, heeft het met de pincode voor Interactieve TV te maken? Of zit ik helemaal verkeerd met dit vermoeden? Ik hoor het graag van je, dan help ik je verder 🙂
Klopt is voor itv
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @RoJo, prima! Het kwam de afgelopen dagen vaker voor dat Mijn Telfort wel een foutmelding liet zien, terwijl het resetten van de pincode wel goed gegaan is. De foutmelding moet inmiddels verholpen zijn, en ik heb voor de zekerheid van afstand de codes voor je gereset. Ze staan nu op de standaard pincodes, zowel de kinderslot pincode als de betaalcode. Ik zal ze je voor de zekerheid in een privébericht toesturen.

Laat je weten of alles daarmee is gelukt?
Reputatie 8
Badge +10
Hi @RoJo, ik heb niets meer van je gehoord, ik ga er vanuit dat het gelukt is met de pincode. Zo niet of als je vragen hebt, trek dan vooral aan de bel.
Eexcuus dacht nog gemeld te hebben dat ik blijkbaar (nog) geen 20000.. nummer heb ivm mijn huidige abonement, heb zwarte afstandsbediening.
Klopt mijn vermoeden?

Kkrijg ik die met ingang van de 15e Aug 2019 wel als mijn abo.. wijzigt?
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @RoJo, geen probleem ☺ Ja dat klopt, zo gauw je abonnement vernieuwd wordt volgende maand, krijg je een bijbehorend abonnementsnummer voor Interactieve TV dat begint met een 2 en een paar nullen.

Reageer