beantwoord

Rekeningnummer wijzigen lukt niet via Mijn Telfort app

  • 20 maart 2019
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb gelezen in eerdere forums dat het mogelijk is om je rekeningnummer te wijzigen via de app. Nu lukt mij dit niet om dit onderdeel te vindt in de app?
help!!
Mbv Rge

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door JanD 20 maart 2019, 14:44

Ik heb gelezen in eerdere forums dat het mogelijk is om je rekeningnummer te wijzigen via de app. Nu lukt mij dit niet om dit onderdeel te vindt in de app?
help!!
Mbv Rge

Hallo @Rge ,
dit lukt inderdaad niet via de app, heb ik net bij mezelf even gecontroleerd.
Dit gaat wil via een 'normale' website via een pc, tablet of smartphone.
Heeft waarschijnlijk te maken met de privacy en veiligheid.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Ik heb gelezen in eerdere forums dat het mogelijk is om je rekeningnummer te wijzigen via de app. Nu lukt mij dit niet om dit onderdeel te vindt in de app?
help!!
Mbv Rge

Hallo @Rge ,
dit lukt inderdaad niet via de app, heb ik net bij mezelf even gecontroleerd.
Dit gaat wil via een 'normale' website via een pc, tablet of smartphone.
Heeft waarschijnlijk te maken met de privacy en veiligheid.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Rge. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat @JanD je vraag al heeft beantwoord. Ik heb daar weinig inhoudelijk aan toe te voegen. Via deze pagina kun je inloggen op Mijn Telfort en direct je rekeningnummer wijzigen. Als er nog iets ik wat ik voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer