beantwoord

Rekeningnummer veranderen

• 12 november 2018
  • 5 reacties
  • 373 keer bekeken

Overal (internet en op dit forum) zie ik dat je je rekeningnummer kunt veranderen. Zelfs makkelijk in de "mijn telfort" app. Helaas kan ik nergens een tabblad vinden (niet via internet en ook niet via "mijn telfort" app) om mijn rekeningnummer te veranderen. Dus mijn vraag is : hoe verander ik nou mijn rekeningnummer. Graag hulp hierbij. Liefst stap voor stap uitleg.
icon

Beste antwoord door jimny 13 november 2018, 11:39

Vreemd dat het niet lukt bij jou heb het zojuist getest via de online versie en voor zowel mobiel als Telfort thuis kun je op het tablet mijn instellingen klikken en dan onderaan kun je op wijzigen klikken en dan je rekening nummer wijzigen, gebruik bv browser chrome of opera
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vreemd dat het niet lukt bij jou heb het zojuist getest via de online versie en voor zowel mobiel als Telfort thuis kun je op het tablet mijn instellingen klikken en dan onderaan kun je op wijzigen klikken en dan je rekening nummer wijzigen, gebruik bv browser chrome of opera
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Bergburch, welkom op het Forum. En wat gek dat het niet lukt om het wachtwoord te wijzigen. Nu lees ik dat jimny het getest heeft, wil je zijn stappen eens volgen? Lukt het?
Beste Jimny en Bart,

Het is (na dagen zoeken) eindelijk gelukt. Bedankt Jimny. Door jou ben ik er achter gekomen waar het ongeveer zou moeten zitten. Weliswaar niet onder "mijn instellingen" maar onder "mijn gegevens". Op de één of andere manier ben ik daar in zijn geheel nooit terecht gekomen.

Bart, via de Telfort app (Android) zie ik "mijn gegevens" in zijn geheel niet staan. Ik kan via de app echt mijn rekeningnummer niet veranderen.
Maar goed, via de laptop is het nu gelukt.

Bedankt!
Reputatie 8
Badge +17
Mooi dat het gelukt is en mijn tip had inderdaad mijn gegevens moeten zijn ipv instellingen
Reputatie 5
Badge +8
Hi Bergburch, in verband met een griepje neem ik het even over van Bart. Fijn dat alles werkt. Grote dank ook van mijn kant aan jimny! Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer