beantwoord

Rekening wijzigen

• 9 december 2018
  • 2 reacties
  • 267 keer bekeken

Goedemorgen Telfort,
Onlangs heb ik geprobeerd mijn rekeningnummer te wijzigen. Hiervoor moest ik inloggen maar dit is me tot nu toe nog niet gelukt. Er staat een mailadres bij dat niet de mijne is en dus kan ik ook niet zien wat nu mijn wachtwoord is om überhaupt in te loggen en wijzigingen door te geven? Hoe kan dit?
Groetjes Anke
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 december 2018, 18:35

Welkom op het Telfort forum, Anke! Als je je rekeningnummer wilt wijzigen moet je wel in kunnen loggen inderdaad. Als je een gebruikersnaam invoert die niet bekend is kan je een onbekend e-mailadres zien. Ik heb het meteen voor je bekeken en de gebruikersnaam voor jouw Mijn Telfort is gelijk aan je gebruikersnaam hier op het forum. Als je daarmee je wachtwoord probeert te resetten, zoals wordt beschreven in dit topic, lukt het dan wel om een nieuw wachtwoord in te stellen?
Ik heb het vermoeden van wel, ik zie namelijk een notitie staan dat je na dit bericht een wijziging hebt aangebracht in de Mijn Telfort omgeving. Heb je daarbij alles kunnen wijzigen wat je wilde wijzigen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum, Anke! Als je je rekeningnummer wilt wijzigen moet je wel in kunnen loggen inderdaad. Als je een gebruikersnaam invoert die niet bekend is kan je een onbekend e-mailadres zien. Ik heb het meteen voor je bekeken en de gebruikersnaam voor jouw Mijn Telfort is gelijk aan je gebruikersnaam hier op het forum. Als je daarmee je wachtwoord probeert te resetten, zoals wordt beschreven in dit topic, lukt het dan wel om een nieuw wachtwoord in te stellen?
Ik heb het vermoeden van wel, ik zie namelijk een notitie staan dat je na dit bericht een wijziging hebt aangebracht in de Mijn Telfort omgeving. Heb je daarbij alles kunnen wijzigen wat je wilde wijzigen?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @le1001781762, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het wijzigen van je rekeningnummer nog gelukt?

Reageer