Registreren Mijn Telfort

• 7 december 2012
  • 7 reacties
  • 2768 keer bekeken

Badge
Hwt lukt mij niet om in te loggen op Mijn Telfort. Steeds krijg ik een melding dat e gebruikersnaam niet wordt herkend. Is er misschien een mogelijkheid om de zaak te resetten, zodat ik mij gewoon kan aanmelden of opnieuw registreren via mijn nummer en een nieuw wachtwoord?

Alvast bedankt!

Groeten,

Luctor

7 reacties

Weekje verder, en nog steeds niet mogelijk. 😞
ik heb aan het begin van de avond een nieuwe simkaart gekocht (prepaid) en heb mijn simkaart geregistreerd toen ik wilde opwaarderen.
daarna wilde ik mij aanmelden voor een internetbundel door te smsen naar 1355 maar dat werkte niet, ook heb ik geprobeerd om via "mijn telfort" de bundel te activeren maar ik kon niet een account laten registreren omdat hij mijn 06-nummer niet herkende
Reputatie 3
Badge +1
@satfreak01,

Ik kijk graag voor je na wat er misgaat. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

@satfreak01

Gebruik je voor het inloggen jouw tijdelijke Telfort nummer of het nummer dat je hebt behouden?
Lukt het met één van beide nummers wel? Type je het 06-nummer wel zonder tussenliggend streepje (-)?

Denise

Zowel het tijdelijk nummer als het te behouden nummer gebruikt. Week na overstap, afronding nrbehoud lukt het nu nog steeds niet.
Gewoon het 06nr aan elkaar vast zonder tekens er tussen.
Opvallend is ook dat er geen tijdelijk wachtwoord gesmst is bij aangaan van het contract. Schijnen anderen wel te krijgen.
Reputatie 3
Badge +1
@luctor,

Spijtig om te lezen dat je niet kunt inloggen via Mijn Telfort. Ben je net nieuw klant geworden bij Telfort? In dit geval kan het zo zijn dat het nog niet mogelijk is om in te loggen omdat bijvoorbeeld het nummer nog niet is overgezet vanuit de oude provider. Je gebruikersnaam is in principe jouw 06-nummer (zonder het streepje).
Het wachtwoord kun je aanvragen via 'wachtwoord vergeten'.

@satfreak01

Gebruik je voor het inloggen jouw tijdelijke Telfort nummer of het nummer dat je hebt behouden?
Lukt het met één van beide nummers wel? Type je het 06-nummer wel zonder tussenliggend streepje (-)?

Denise
Badge
Het bizarre is dat juist hierdoor de mogelijkheid om het aan te kaarten bij Telfort is afgesneden. Immers, wanneer je dat wilt doen via de e-mail word je doorverwezen naar een reactieformulier op de site. Als je dat hebt ingevuld kun je het alleen maar versturen via... juist: Mijn Telfort! Maar daar zit nou juist ons probleem. En daarmee is het kringetje rond. Het enige wat overblijft is een betaald telefoonnummer.

Ik heb het op het forum gezet in de hoop dat er iemand van Telfort meeleest, die er wat aan kan doen.

We blijven hopen...

Hier exact hetzelfde probleem Luctor. 3 dagen na portering kan ik nog steeds geen account aanmaken. Blijft maar zeggen:

Wachtwoord aanvragen

Gebruikersnaam
De gebruikersnaam die u heeft opgegeven is onbekend. Probeer het opnieuw.

Het lukt me niet om te registreren.

Ook per sms aanzetten van belstatus enz. geeft foutmeldingen. Lukt dus ook nog steeds niet.

Reageer