beantwoord

Registratie Vijfje van Telfort/Mijn Telfort

• 8 april 2012
  • 11 reacties
  • 8211 keer bekeken

Via de verwijzigingen van "vijfjevantelfort" getracht mijn account te registreren om uiteindelijk de E5,00 te mogen bijschrijven t.z.t.
Helaas, geen link om uberhaupt te kunnen registreren voor Mijn Telfort, dus laat staan bijschrijving van de premie.
Leg dit maar eens uit.......
icon

Beste antwoord door Laila 10 april 2012, 15:53

@Erwin270996,

Welkom op het forum! Vervelend dat het niet is gelukt om het Vijfje van Telfort aan te vragen. Via de directe link kunt u een wachtwoord aanvragen, inloggen en de bonus aanvragen. Graag lees ik van u wat de uitkomst is.

Laïla
Bekijk reactie

11 reacties

Badge
@Erwin270996,

Welkom op het forum! Vervelend dat het niet is gelukt om het Vijfje van Telfort aan te vragen. Via de directe link kunt u een wachtwoord aanvragen, inloggen en de bonus aanvragen. Graag lees ik van u wat de uitkomst is.

Laïla
Ik ben een nieuwe prepaid klant. Ik wil graag de 5 Euro beltegoed (vijfjevantelfort.nl) aanvragen, hiervoor ga ik naar mijn telfort en vervolgens kies ik wachtwoord aanvragen, ik vul het nummer in dat ik in gebruik genomen heb en vervolgens verschijnt het bericht: U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice. Als ik een bericht wil sturen naar de klantenservice lukt dat natuurlijk niet, want ik kan niet inloggen, hopelijk krijg ik via deze weg bericht!
Badge
Welkom op het forum Alain! Is het inmiddels gelukt? Had u al wel uw simkaart geactiveerd? U kunt pas een Mijn Telfort account aanmaken als de simkaart is geactiveerd.

Laïla
Het is nog niet gelukt.
Naat het feit dat ik de sim in de telefoon heb geplaatst, is er nog een andere manier om de kaart te activeren?
Badge
Jazeker! Een prepaid moet altijd geactiveerd worden door te bellen met 1244.

Laïla
Mensen lees toch een rustig de instructies op de site, dan wijst alles zich vanzelf en hoef je niet zo moeilijk te doen en te wachten op een antwoord via het Forum pfff
Mensen lees toch een rustig de instructies op de site, dan wijst alles zich vanzelf en hoef je niet zo moeilijk te doen en te wachten op een antwoord via het Forum pfff

Wat pfffff als het bereik bagger is , dan kan ik zeggen PFFFFF

-> ik heb een nieuwe simkaart Telfort , en ik kan nergens op de site het woord Registreren vinden ??  wel inloggen , maar dat kan ik niet als ik Nieuw ben .

erg vreemd   net zoals dat vijfjevantelfort  ) eerst inloggen of registreren ?  ik zie alleen wachtwoord aanvragen of inloggen , beide mislukt   ik denk dan maar via telefoon 1244 registreren , na keuze menu ,krijg je keuze om betaalde sms te bllokkeren , kies optie 1  Fout in het systeem '' hangen ze op " ook bij optie 2 hangen ze op ..
dit grapje duurt al 2 dagen ...

volgens mij is telfort bang om nieuwe klanten te krijgen ? 

Groeten
Reputatie 3
Badge +1
@cornelis9009,

Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is.
Als je een nieuwe simkaart hebt, dien je deze eerst te activeren.
Je geeft aan dat je al hebt gebeld naart 1244. Het is belangrijk om het hele keuzemenu door te lopen. Ik adviseer je dit nogmaals te proberen.
Zodra dit gelukt is kun je inloggen via Mijn Telfort met jouw 06-nummer, daar kun je je vervolgens registreren voor het Vijfje van Telfort.

Denise
Ik ben een nieuwe prepaid klant. Ik wil graag de 5 Euro beltegoed (vijfjevantelfort.nl) aanvragen, hiervoor ga ik naar mijn telfort en vervolgens kies ik wachtwoord aanvragen, ik vul het nummer in dat ik in gebruik genomen heb en vervolgens verschijnt het bericht: U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice. Als ik een bericht wil sturen naar de klantenservice lukt dat natuurlijk niet, want ik kan niet inloggen, hopelijk krijg ik via deze weg bericht!

ikheb hetzelfde probleem
Reputatie 3
Badge +1
@duffedora44,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het nog niet is gelukt om je te registreren voor het 'Vijfje van Telfort'.
Kun je aangeven wat precies het probleem is? Heb je wel al de simkaart geactiveerd?

Denise
@duffedora44,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het nog niet is gelukt om je te registreren voor het 'Vijfje van Telfort'.
Kun je aangeven wat precies het probleem is? Heb je wel al de simkaart geactiveerd?

Denise

het is inmiddels gelukt. bedankt voor de snelle reactie

Reageer