beantwoord

Privacyinstellingen niet aan te passen

• 28 december 2018
  • 11 reacties
  • 314 keer bekeken

Op MijnTelfort, Instellingen, Privacy is het niet mogelijk om de privacyinstellingen aan te passen.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 december 2018, 14:54

Welkom op het Telfort forum, Telforum811. Het kan zijn dat er achter de schermen werkzaamheden waren, als er kleine dingen worden gedaan wordt dat niet altijd aangekondigd. Is het daarna nog wel gelukt om je instellingen aan te passen? Ik heb de instellingen van je Thuis abonnement bekeken en die staan anders dan op je screenshot. Ik hoor het graag van je.

Werkzaamheden aan het forum en de website zijn in het beheer van insided en wellicht niet direct de oorzaak.
De technische kant van het forum wel inderdaad, maar met de website zelf heeft Insided niets te maken 😉
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Telforum811, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik je hier nog bij kan helpen hoor ik het graag van je.
Indien het screenshot nu nog geldt zoals getoond, en het staat bij Telfort anders.,
dan komt het op hetzelfde neer als bij mij destijds.
Een fout in het systeem die de privacy instellingen verkeerd weergeeft.
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum, Telforum811. Het kan zijn dat er achter de schermen werkzaamheden waren, als er kleine dingen worden gedaan wordt dat niet altijd aangekondigd. Is het daarna nog wel gelukt om je instellingen aan te passen? Ik heb de instellingen van je Thuis abonnement bekeken en die staan anders dan op je screenshot. Ik hoor het graag van je.

Werkzaamheden aan het forum en de website zijn in het beheer van insided en wellicht niet direct de oorzaak.
De technische kant van het forum wel inderdaad, maar met de website zelf heeft Insided niets te maken 😉
Het lijkt mij iets in het systeem van Telfort.
Er zijn inderdaad wel vaker privacy issues.

Al zijn dit wel andere voorbeelden.

Klopt er iets niet in Mijn Telfort?

of

Belt Telfort elke dag meerdere malen met een verlengaanbod?
Als je zoekt op 'er is iets fout gegaan' zal je toch meerdere topics moeten vinden niet met specifiek jou probleem aangaande de pricacy instellingen. Dit is een standaard foutmelding.
Het is een vaker voorkomend probleem waar behalve de browser cache etc legen niet echt een antwoord op is het kan met werkzaamheden verband houden dus een tijdelijk iets je bent zeker niet de enige met dit soort meldingen.

Hi Galdor, bedankt voor je reactie.

Dat werkzaamheden hier de oorzaak van zijn is onwaarschijnlijk. (hoewel ook de chatbot niet functioneert). .
In elk geval zou ik verwachten dat Telfort melding maakt van werkzaamheden (en de tijdsduur) en de mogelijke effecten die dat heeft kenbaar maakt aan de abonnees. De browser cache leegmaken heeft overigens ook geen zin

Ik heb inmiddels de Privacy Officer Mevr. Marbus gemaild omdat dit een privacy issue is waar serieus mee omgegaan dient te worden.

n.b. Waar kan ik de overige meldingen van dit probleem vinden? Hier op het Forum zie ik namelijk niets staan hierover.

Nogmaals dank voor je reactie!
Het is een vaker voorkomend probleem waar behalve de browser cache etc legen niet echt een antwoord op is het kan met werkzaamheden verband houden dus een tijdelijk iets je bent zeker niet de enige met dit soort meldingen.
Beste Jan (of ieder ander die hier iets over kan zeggen).
Wat is de oplossing? Is dit een bekend probleem?

Hi Jan,

Een rood kruisje met de tekst 'er is iets fout gegaan' erachter.
Bij 'Telefonie instellingen' hetzelfde probleem.
Ik heb het geprobeerd met zowel Firefox als Chrome op een laptop.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Telforum811 ,
Welke privacy-instellingen probeer je aan te passen, Telfort mobiel of Telfort Thuis?
En wat voor (fout)melding krijg je eventueel?

Reageer