beantwoord

Post ontvangen op verkeerde adres

Ik heb tijdig mijn adres gewijzigd in Mijn Telfort. Het nieuwe adres is daar zichtbaar in Mobiel en Thuis, maar van de vorige bewoner heb ik bericht ontvangen dat er nog post van Telfort is bezorgd. Ik wil weten of mijn adres echt gewijzigd is in jullie systeem, en of die post opnieuw verzonden wordt naar mijn nieuwe adres.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 februari 2019, 20:05

Hoi Stelfort19, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je een seintje hebt gekregen dat er nog post van ons op jouw oude adres bezorgd is. Nu vraag je je af op het nieuwe adres wel goed in ons systeem staat. Nu heb ik al even gekeken en ik zie twee adressen staan. Een daarvan is dus onjuist. Het is mij alleen niet duidelijk welk adres de juiste is.

Zou je het juiste adres willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Samen met de naam van de contractant, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Dan ga ik het aanpassen. Dit mag overigen ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hallo @Stelfort19 ,
je kunt dan het beste even chatten met Telfort, dan heb je meteen alles zwart-op-wit.
Het is trouwens uitzonderlijk dat je 'echte' post krijgt van Telfort, want in de regel gaar alles tegenwoordig per e-mail.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Stelfort19, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je een seintje hebt gekregen dat er nog post van ons op jouw oude adres bezorgd is. Nu vraag je je af op het nieuwe adres wel goed in ons systeem staat. Nu heb ik al even gekeken en ik zie twee adressen staan. Een daarvan is dus onjuist. Het is mij alleen niet duidelijk welk adres de juiste is.

Zou je het juiste adres willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Samen met de naam van de contractant, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN? Dan ga ik het aanpassen. Dit mag overigen ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar.

Reageer