beantwoord

PINCODE MODEM

• 2 januari 2014
  • 10 reacties
  • 3652 keer bekeken

Ik probeer een wifi repeater te installeren maar daarbij vraagt ie de pincode van mn modem. Het zou op de stikker moeten staan maar ik zie het niet. Wie kan mij helpen wat te doen
icon

Beste antwoord door Henk 3 januari 2014, 12:01

@bekkergosens@telfort.nl,

Het lijkt me makkelijker dat er contact met je opgenomen wordt om dit alles voor elkaar te krijgen, dat gaat waarschijnlijk wat sneller :)

Ik ontvang graag in een privébericht je mobiele nummer zodat ik een terugbel-afspraak kan inplannen.

Henk
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Ik probeer een wifi repeater te installeren maar daarbij vraagt ie de pincode van mn modem. Het zou op de stikker moeten staan maar ik zie het niet. Wie kan mij helpen wat te doen

Hoi, welkom op het forum.

Het wachtwoord is 1234.

N.B. je email-adres als naam gebruiken op een openbaar forum is niet aan te raden.
Je verzamelt dan steeds meer spam-email.
Vraag aan Telfort webcare of ze dit willen veranderen in een andere gebruikersnaam.
Reputatie 8
Badge +16
Even een aanvulling, om je pincode voor wps te zien moet je inlogen op je modem via http://192.168.1.254 gebruikersnaam admin en ww 1234
Ga onderin de balk naar Networksettings Wireless, hier zie je diverse tabbladen waarbij op het tabblad WPS de pincode staat waar je naar op zoek bent
erg bedankt ben iets verder maar wanneer ik de pincode van WPS invoer dan zegt hij nog steeds dat het niet juist is. Moet ik WPS enablen?
Reputatie 8
Badge +16
JA anders werkt het niet

Hoi, welkom op het forum.

Het wachtwoord is 1234.

N.B. je email-adres als naam gebruiken op een openbaar forum is niet aan te raden.
Je verzamelt dan steeds meer spam-email.
Vraag aan Telfort webcare of ze dit willen veranderen in een andere gebruikersnaam.

danke voor de reactie

1234 geeft nog steeds een fout melding telfort webcare? hoe kom ik daar?
Reputatie 8
Badge +10

Je vroeg om de pincode voor het modem en niet voor de WPS-functie.

In de afbeelding hieronder zie je waar e.e.a. te vinden is.
JA anders werkt het niet

Wanneer ik dat doe heb ik twee mogelijkheden press on wps

en dan moet ik een nieuw apparaat een wps knop indrukken en dat heeft de repeater niet en anders via een pincode van het nieuwe apparaat. Ik ga ervan uit dat dit dan de repaeter is maar daar is ook geen code van bekend

sorry mocht je het te veel vinden bedankt in ieder geval
sorry zie wel een wps knop ik ga het proberen

Je vroeg om de pincode voor het modem en niet voor de WPS-functie.

In de afbeelding hieronder zie je waar e.e.a. te vinden is.

Erg bedankt maar wps lukt helaas ook nog niet ik ga de versterker nu dichter bij het modem plaatsen. Hij vraagt letterlijk de pincode die op de sticker van de router staat. Dan ga ik ervan uit dat dit om het apparaat (modem/router) beneden gaat voor telefvisie, telefoon en internet

Of niet?
Reputatie 4
Badge +3
@bekkergosens@telfort.nl,

Het lijkt me makkelijker dat er contact met je opgenomen wordt om dit alles voor elkaar te krijgen, dat gaat waarschijnlijk wat sneller :)

Ik ontvang graag in een privébericht je mobiele nummer zodat ik een terugbel-afspraak kan inplannen.

Henk

Reageer