beantwoord

Pakt verkeerde gebruikersnaam bij "wachtwoord vergeten"

  • 19 december 2018
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

Op het moment dat ik mijn gebruikersnaam (dus mijn emailadres) invul bij "wachtwoord vergeten" stuurt hij dit naar een yahoo emailaccount. Dit klopt niet, omdat ik hotmail heb. Hierdoor ontvang ik geen mail met een wachtwoordreset.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Neel25 20 december 2018, 08:37

Dan heb je de verkeerde gebruikersnaam ingevuld. Je e-mailadres is niet je gebruikersnaam.

Het moet zijn:
  • naam@telfort.nl
  • twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
  • twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)
Of je mobiele nummer. https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493 En anders inderdaad hulp vragen van webcare met klantgegevens in je profiel.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Dan heb je de verkeerde gebruikersnaam ingevuld. Je e-mailadres is niet je gebruikersnaam.

Het moet zijn:
  • naam@telfort.nl
  • twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
  • twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)
Of je mobiele nummer. https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493 En anders inderdaad hulp vragen van webcare met klantgegevens in je profiel.
Reputatie 2
Hiervoor moet u uw klantnummer in uw profiel plaatsen zodat een medewerker uw profiel kan aanpassen door dit met u op te lossen via prive berichten

Anders kunt u morgen altijd nog contact opnemen met de klantenservice en zij kunnen u daar ook bij helpen
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rosanne, als je een ander e-mailadres ziet bij het resetten zal je inderdaad een onjuiste gebruikersnaam hebben ingevoerd zoals Neel25 noemt. Is het met die tips gelukt om in te loggen met de juiste gegevens?

Reageer