beantwoord

Overzicht van de lopende contracten, zowel mobiele telefoon als Televisie

• 24 maart 2019
  • 4 reacties
  • 205 keer bekeken

Badge
Ik heb een telefoon (mobiel) en daar weet ik niet van of die prepaid is, abonnement en bij welke provider.
Daarnaast hebben we nog een paar telefoons en we gaan eens rigoureus opruimen, maar dan moet ik wel weten welke bij wie is ondergebracht.
De vraag is dus of er bij telfort een mogelijkheid is, om een overzicht te krijgen van de via Telfort werkende telefoons op mijn naam of adres
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 maart 2019, 11:16

Hoi @Rutgers, ik lees dat je graag wilt weten welke aansluitingen er allemaal actief zijn. Ik kan je vast zeggen dat je in ieder geval een Internet + tv abonnement voor thuis hebt. Nu zie ik ook dat je CombiVoordeel hebt, dus dat er ook mobiele nummers actief zijn, dat betekent dat het abonnementen zijn. Je kan dit allemaal zelf terugvinden in Mijn Telfort onder CombiVoordeel.
Bekijk reactie

4 reacties

Haal de sim kaart eruit elke provider zet zijn eigen logo op de sim. Dan blijft de vraag van prepaid of abonnement open wat in feite en kwestie is die de telefoon gebruiker zelf hoort te weten. Een prepaid die gebruikt wordt moet je af en toe opwaarderen, sim only en abonnement toestellen spreken ook voor zich daar komen maandelijks rekeningen van binnen.

Als de overige telefoons ouder dan 2 jaar zijn maakt het niks uit die zijn in feite je eigendom. Verder is het toch aan ons de klanten zelf om dit soort zaken zelf goed bij te houden. Op basis van het telefoon nummer en overige klantgegevens zal er vast door de Telfort mederwerkers of er een nummer bij hun actief is.
Badge
Goh, wat ben jij goed in het uit de wind zetten van de provider, compliment hoor.
Het lijkt mij, dat de provider op eenvoudige wijze, in zijn systeem kan zien, wat een afnemer aan producten heeft afgenomen. Ze weten de afnemer ook heel snel te vinden, als hij/zij niet aan de verplichtingen voldoet, toch?
Wij hebben het niet zo bijgehouden de laatste paar jaar, we hadden belangrijker zaken aan het hoofd en dus vind ik mijn vraag volkomen legitiem aan Telfort.
Reputatie 8
Badge +19
Goh, wat ben jij goed in het uit de wind zetten van de provider, compliment hoor.
Het lijkt mij, dat de provider op eenvoudige wijze, in zijn systeem kan zien, wat een afnemer aan producten heeft afgenomen. Ze weten de afnemer ook heel snel te vinden, als hij/zij niet aan de verplichtingen voldoet, toch?
Wij hebben het niet zo bijgehouden de laatste paar jaar, we hadden belangrijker zaken aan het hoofd en dus vind ik mijn vraag volkomen legitiem aan Telfort.

Je vraag is legitiem, je vervelende reactie op een andere forumbezoeker is daarentegen (wederom!) onnodig en aanmatigend.
Maar dat is een vervelende karaktereigenschap van je, dat hebben we inmiddels geleerd van je eerdere reacties op dit forum... 😒
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Rutgers, ik lees dat je graag wilt weten welke aansluitingen er allemaal actief zijn. Ik kan je vast zeggen dat je in ieder geval een Internet + tv abonnement voor thuis hebt. Nu zie ik ook dat je CombiVoordeel hebt, dus dat er ook mobiele nummers actief zijn, dat betekent dat het abonnementen zijn. Je kan dit allemaal zelf terugvinden in Mijn Telfort onder CombiVoordeel.

Reageer