beantwoord

overgang van telfort naar kpn is mislukt... mijn telfort is niet meer bereikbaar

• 17 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 181 keer bekeken

Reputatie 1

Goeie middag,

Een tijdje terug heb ik geprobeerd om mijn telfortaccount over te zetten naar mijn kpn….ik kwam in een soort loop terecht en heb contact gehad met de helpdesk...alle stappen nog eens gedaan en de helpdeskmedewerkster beaamde dat er een probleem was en zou er melding van maken… Ik zou er nog van horen..

Inmiddels krijg ik mailtjes van kpn en de laatste was dat mijn telfortgegevens waren overgezet; mijn gebruikersnaam is gelijk gebleven…

ik kan nu geen account aanmaken bij kpn (gebruikersnaam en/ of wachtwoord is daar niet bekend) en dezelfde melding krijg ik ook als ik op mijn telfort wil inloggen… wat te doen?

gr. Ben

icon

Beste antwoord door Niek - Telfort 18 oktober 2020, 12:16

Bedankt voor het invullen van de gegevens Ben. Helaas kan ik niet meer achterhalen wat je gebruikersnaam voor MijnTelfort (en nu dus MijnKPN) is. Deze gegevens zijn aan onze kant verdwenen in verband met de overstap naar KPN die nu gaande is. Ik had niet verwacht dat ik dit niet meer zou kunnen zien. Dat is mijn fout. Sorry! 

Mocht je ook geen mailtje meer hebben waarin je gebruikersnaam voor Mijn Telfort staat, dan raad ik je aan om een nieuw KPN ID aan te maken. Dat is dan de makkelijkste manier. Mocht het aanmaken van een KPN ID niet lukken, dan mag je altijd contact zoeken met de klantenservice van KPN (0800 0402). Het aanmaken van een KPN ID kan op deze pagina. Maar ik ga ervan uit dat dit gaat lukken. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @BBking! Je kunt in principe een heel nieuw KPN ID aanmaken en vervolgens je producten koppelen. Maar inloggen in MijnKPN met je Telfort inloggegevens moet ook lukken. In dit tweede geval, wat krijg je voor foutmelding wanneer je inlogt met je Telfort gebruikersnaam en wachtwoord?
Als je jouw forumprofiel aanvult met je huisnummer, de geboortedatum, naam en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant, dan kan ik de gebruikersnaam voor je controleren. Misschien gaat het daar mis. 

Reputatie 1

Dag Niek,

bedankt voor je reactie. Ik heb de ontbrekende gegevens in mijn forumprofiel ingevuld. Hoop dat je eruit komt!

gr. ben

Reputatie 1

Niek,

heb slecht gelezen...de laatste 4 cijfers zijn niet van m’n rekeningnummer, maar van m’n klantnummer.

ga dat in het profiel aanpassen.

gr. Ben

Reputatie 1

Dag Niek,

gegevens waar je om gevraagd hebt, staan nu correct in m’n profiel.

gr. ben

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor het invullen van de gegevens Ben. Helaas kan ik niet meer achterhalen wat je gebruikersnaam voor MijnTelfort (en nu dus MijnKPN) is. Deze gegevens zijn aan onze kant verdwenen in verband met de overstap naar KPN die nu gaande is. Ik had niet verwacht dat ik dit niet meer zou kunnen zien. Dat is mijn fout. Sorry! 

Mocht je ook geen mailtje meer hebben waarin je gebruikersnaam voor Mijn Telfort staat, dan raad ik je aan om een nieuw KPN ID aan te maken. Dat is dan de makkelijkste manier. Mocht het aanmaken van een KPN ID niet lukken, dan mag je altijd contact zoeken met de klantenservice van KPN (0800 0402). Het aanmaken van een KPN ID kan op deze pagina. Maar ik ga ervan uit dat dit gaat lukken. 

Reputatie 1

Dag Niek,

het is gelukt…

dank je wel

gr. Ben

Reputatie 3
Badge +1

Goed om te horen dat het is gelukt Ben! 

Reageer