beantwoord

Oud email adres wijzigen gaat niet

• 2 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Hallo, ik heb nog steeds een heel oud email adres in gebruik via mijn telfort, is nog van de vorige provider en is al meer dan 10 jaar oud. Ik heb geen gegevens meer van dat adres. Maar kan onmogelijk dat wijzigen in mijn telfort app. Je kunt van alles wijzigen behalve je email adres, en als je dat wil dan word het naar dat email adres gestuurd. En juist daar heb ik geen toegang meer toe... Al een paar keer geprobeerd via support maar geen succes op de een of andere manier.. nu via dit forum nog maar eens proberen. Dus hoe kan ik mijn mail adres wijzigen zonder toegan tot het mail adres wat in mijn telfort staat. Graag ook reactie naar *********gmail.com. Zodat ik iig ook daar kan reargeren.

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 oktober 2019, 14:00

Hoi @eddys, ik lees dat jouw contact e-mailadres aan onze kant er een is waar je geen toegang meer tot hebt. Ik heb deze dan ook meteen aangepast. Vanaf nu is jouw gmail het contact adres. Ik zal daar geen mail naar sturen, maar die krijg je als het goed is omdat ik hier gereageerd heb en je hebt gementioned.

Mocht er nog iets zijn, laat het dan weten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @eddys, ik lees dat jouw contact e-mailadres aan onze kant er een is waar je geen toegang meer tot hebt. Ik heb deze dan ook meteen aangepast. Vanaf nu is jouw gmail het contact adres. Ik zal daar geen mail naar sturen, maar die krijg je als het goed is omdat ik hier gereageerd heb en je hebt gementioned.

Mocht er nog iets zijn, laat het dan weten.

Reageer