beantwoord

Opzeggen deel van abonnement

  • 29 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 460 keer bekeken

Op dit moment heb ik het abonnement 'Glasvezel Alles-in-1'. Ik ben content met het abonnement maar graag zou ik het TV-gedeelte willen opzeggen en verder gaan met de rest van het abonnement.

Nergens wordt vermeld hoe ik dit online dien te regelen.

Iemand met de gouden tip?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 augustus 2018, 15:15

Hoi JermyL, ik begrijp dat je klaar bent met tv kijken. Het hoeft niet meer. Nu wil je dit graag uit jouw abonnement. Dit kan alleen als je buiten het jaarcontract zegt. Het wordt namelijk gezien als een opzegging van tv. Jouw abonnement loopt nog tot en met ****** Vanaf dan kun je de tv opzeggen. Hiervoor is contact nodig. Op http:// lees je hoe je tegen die tijd contact kan opnemen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi JermyL, ik begrijp dat je klaar bent met tv kijken. Het hoeft niet meer. Nu wil je dit graag uit jouw abonnement. Dit kan alleen als je buiten het jaarcontract zegt. Het wordt namelijk gezien als een opzegging van tv. Jouw abonnement loopt nog tot en met ****** Vanaf dan kun je de tv opzeggen. Hiervoor is contact nodig. Op http:// lees je hoe je tegen die tijd contact kan opnemen.
Vriendelijk bedankt voor het antwoord.

Graag mijn einddatum verwijderen aangezien dit privacy betreft. En tevens mis ik de link waar jij naar refereert.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mocht ik zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 3
Hoi @JermyL

per 1 juni worden de tarieven verhoogt en kan je kosteloos opzeggen.
waarschijnlijk krijg je daar nog wel een mail van.

ik heb ook alleen internet en kan door bovenstaande overstappen.
ik heb voor youfone via http://pricewise.nl gekozen, dit scheelt me 100 euro per jaar.
je kan ook door bovenstaande je abb kostenloos aanpassen.
hieronder alvast een voorbeeld van de mail. let wel op dat je het opzeggen telefonisch doet en niet de overstapservce gebruikt ivm één of ander vinkje ?? zie hier: https://forum.telfort.nl/factuur-337/help-afkoopsom-na-opzeggen-i-v-m-prijsverhoging-81889


Beste meneer x,

Binnenkort verandert de prijs van uw Telfort Thuis abonnement. Een prijsverhoging is natuurlijk niet leuk om te krijgen. Wel zijn we er graag duidelijk over. En laten wij zien wat dit voor u betekent.
Dit verandert er voor uw Glasvezel Internet abonnement
Prijs
op dit moment Prijs per
1 juni 2019 Glasvezel Internet 35,00 per maand 37,50 per maand Goed om te weten: als u nu korting krijgt dan loopt deze gewoon door tot de afgesproken einddatum.
Bouwen aan een nog beter netwerk
Bij Telfort profiteert u nu al van het betrouwbare netwerk van KPN. Natuurlijk blijven we investeren in de nieuwste technologie voor onze producten en diensten. Dit jaar gaan we flink bouwen aan een nog beter netwerk voor al onze klanten.
Liever een ander abonnement afsluiten of heeft u een vraag?
U kunt tot 1 juni uw abonnement aanpassen of zonder kosten opzeggen. Dit kan schriftelijk of telefonisch. Bel onze klantenservice op 088 765 0087 (u betaalt alleen de gebruikelijke belkosten). We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9 tot 21 uur en op zaterdag van 10 tot 17 uur.
Kijk voor een overzicht van alle veranderingen en antwoorden op de meest gestelde vragen op www.telfort.nl/wijzigingen2019.
Met vriendelijke groet,

Reageer