beantwoord

[Opgelost] Problemen bij inloggen op Mijn Telfort

  • 18 september 2019
  • 38 reacties
  • 1785 keer bekeken

Reputatie 1
Toen ik vandaag wilde inloggen kreeg ik de melding dat de inlognaam een e-mail adres gaat worden ipv een 06 nummer. Prima, in het volgende scherm moest ik een nieuw wachtwoord opgeven.. ook gedaan. En toen was inloggen niet meer mogelijk.

Als ik het wachtwoord wijzig, mijn 06 opgeef en kies voor SMS krijg ik netjes een code en kan ik het wachtwoord wijzigen. Inloggen hierna kan niet, want je kan niet meer met je 06 inloggen als username.
Als ik het wachtwoord wijzig en mijn e-mail adres opgeef (voor het "nieuwe" account) wordt een SMS gestuurd naar een voor mij onbekend 06 nummer. Ik heb al sinds jaar en dag hetzelfde 06 nummer (altijd meeverhuisd van provider naar provider) dus waar dit nummer vandaan komt is mij een raadsel.

In ieder geval kom ik niet meer in mijn account nu. Graag hulp.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 oktober 2019, 10:50


Onderwerp: Problemen met inloggen op de Mijn Telfort webversie en in de Mijn Telfort app

Beschrijving: Er treedt een foutmelding op als klanten proberen in te loggen in Mijn Telfort of er wordt geen link verstuurd om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wat kun je zelf doen? Deel hieronder wat voor probleem je ervaart, of het probleem zich zowel in de app als bij de webversie voordoet en in welke browser (+ browserversie) je probeert in te loggen. Vul daarnaast je Telfort Forum profiel aan met je klantnummer, postcode/huisnummer en de naam van de contracthouder.

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend

-------

Update #1 zaterdag 5 oktober 2019 10.49: Er is een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars.

Update #2 maandag 7 oktober 2019 11.54: De problemen met het inloggen op Mijn Telfort waren een gevolg van een (ver)storing op vrijdag 4 oktober. De storing is opgelost en de meeste gebruikers kunnen inmiddels weer inloggen in Mijn Telfort. Ervaar je nog wel problemen met inloggen? Laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

38 reacties

Reputatie 1
Ik kan niet meer inloggen in mijn Telfort, als ik mijn wachtwoord wil veranderen kan dat niet. Sms codes krijg ik ook niet binnen en ook geen mailtjes. En als ik bij wachtwoord vergeten mijn nummer invoer krijg ik een totaal ander mail adderes te zien
Reputatie 8
Badge +9
Duidelijk, @Tamara V. Dank voor je reactie! Ik heb zojuist een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars om dit verder uit te laten zoeken. Ik laat het je weten als ik een update heb.

losgekoppeld maar zie geen thuis meer en kom via persoonlijke login in zakelijke omgeving voor mobiel?

het werkt niet meer :(

Hallo @Jheroen. Wat rot dat je er niet in komt. Wil je eens screenshots delen van wat je precies ziet als je probeert in te loggen? In zowel Mijn Telfort Thuis als in je zakelijke omgeving voor Mijn Telfort Mobiel? Let erop dat je eventuele gevoelige informatie onzichtbaar maakt.
Reputatie 8
Badge +9
@Natasja - Telfort bedankt, graag hoor ik het wanneer er een update is, want nu 3 dagen verder weer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas....
Dag @Tamara V, ik heb een reactie vanuit de specialisten. Als het goed is heb je onlangs een Telfort ID moeten aanmaken. Je dient daarom nu met je e-mailadres (het e-mailadres dat ook in je Forum-profiel staat) in te loggen op Mijn Telfort. Ik wil je vragen om een nieuw wachtwoord aan te vragen met je e-mailadres als gebruikersnaam. Lukt het wel om in te loggen, nadat je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld?
Reputatie 1
@Natasja - Telfort Yessssss !! Bedankt voor al je hulp, met een nieuw wachtwoord en mijn email adres is het opgelost! Groetjes, Tamara
Reputatie 1
Ik krijg na inloggen alleen mobiel te zien (zakelijk) verder niks meer terwijl ik eerst alles kon bereiken.
Ja inloggen op mijn telfort lukt weer.


Alleen imap ww nog niet.

Ik had mijn alias mail adres hier staan, dit pakt hij nu niet, dat vind ik jammer, ik wil niet de no....@concepts.nl communiceren. Kan dat weer aangepast worden?
Reputatie 1
@Natasja - Telfort bedankt, graag hoor ik het wanneer er een update is, want nu 3 dagen verder weer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas....
Reputatie 8
Badge +9
@Natasja - TelfortYessssss !! Bedankt voor al je hulp, met een nieuw wachtwoord en mijn email adres is het opgelost! Groetjes, Tamara

Kijk! Heel fijn dat het is gelukt en alles voor jou nu ook weer werkt zoals het hoort. :smile:

Goedemorgen.
Inloggen via de App werkt weer. 👍🏻
groet Winno
Ik kan nog steeds niet inloggen. Lukt ook niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen via mail of sms.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Erik099, @ImkeA en @WvNiersen, fijn dat het inloggen bij jullie weer lukt! 🙂

Bedankt Natasja, bij mij lijkt het inmiddels via de webversie wel te lukken! Helaas bljift de app aangeven dat de gegevens niet juist zijn :-(
Jammer dat het bij jou nog niet goed gaat, @Tamara V. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dat niet werkt, kun je dan laten weten wat voor merk + type apparaat je gebruikt en van welke Android of iOS versie dit gebruikmaakt?

Ik krijg na inloggen alleen mobiel te zien (zakelijk) verder niks meer terwijl ik eerst alles kon bereiken.
Dat is vervelend, @Jheroen. Loop je daar zowel in de app als bij de webversie tegenaan? Wil je jouw Mijn Telfort accounts eens loskoppelen? Dit kan je doen in Mijn Telfort Mobiel onder 'Mijn Gegevens'. Daar zie je de optie 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts'. Na het loskoppelen kan je je accounts weer samenvoegen. Gaat het daarna weer goed?

Ja inloggen op mijn telfort lukt weer.


Alleen imap ww nog niet.

Ik had mijn alias mail adres hier staan, dit pakt hij nu niet, dat vind ik jammer, ik wil niet de no....@concepts.nl communiceren. Kan dat weer aangepast worden?

Mooi dat het inloggen weer lukt! Nu begrijp ik dat je een probleem ervaart met (Web)mail. Omdat dit los staat van Mijn Telfort, wil ik je vragen om een nieuw topic te starten. Dan houden we het overzichtelijk. Kun je daarin iets meer toelichten waar je precies probeert in te loggen?

Ik kan nog steeds niet inloggen. Lukt ook niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen via mail of sms.

Hallo @Sonja71, ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd. Laten we daar verder met elkaar in gesprek gaan om het zo snel mogelijk op te lossen. 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Goed dat je dit hier meldt. Ik begrijp dat je je inlog voor Mijn Telfort hebt omgezet naar Telfort ID en nu niet meer kunt inloggen in Mijn Telfort. Dat is natuurlijk erg lastig. Als het goed is zou je in Mijn Telfort moeten kunnen inloggen met je contact e-mailadres en het zelfgekozen wachtwoord. Vul je dit wel in? En gaat het om Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? Kun je hier een screenshot delen van de foutmelding die je krijgt? En zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Jheroen. Ik heb je privébericht ontvangen, maar reageer hier in het kader van transparantie. Daar hebben eventuele meelezers, die hetzelfde probleem ervaren, wellicht ook iets aan. ☺ Ik zie wel dat de accounts zijn losgekoppeld. Wat gebeurt er precies als je deze opnieuw probeert te koppelen? Je dient dan eerst in te loggen met je 06-nummer in Mijn Telfort Mobiel. Vervolgens ga je naar het tabblad 'Thuis' en log je daar in met je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Telfort Thuis. Daarna klik je op 'Samenvoegen'. Kom je wel tot dat punt? Waar loop je precies vast?
Reputatie 1
Jammer dat het bij jou nog niet goed gaat, @Tamara V. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dat niet werkt, kun je dan laten weten wat voor merk + type apparaat je gebruikt en van welke Android of iOS versie dit gebruikmaakt?


@Natasja - Telfort, helaas nog steeds hetzelfde probleem na het opnieuw installeren!
Ik gebruik mobiel Samsung Galaxy S7 Android-versie 8.0.0 en Tablet Galaxy Tab A met Android-versie 8.1.0
Reputatie 1
Hee Natasja,

Gedaan wat je schrijft en na wat foutmeldingen staat thuis er ineens weer bij 🙂 schijnbaar toch iets opgelost!
Reputatie 1
Hallo Natasja,

Mijn klantnummer was al ingevuld in het profiel, de rest aangevuld in het "extra info" veld.
Als het goed is zou ik moeten kunnen inloggen met mijn contact e-mail en zelfgekozen wachtwoord, maar als het goed was had ik natuurlijk geen post op het forum aangemaakt... toch?

Waar zie ik of ik op Telfort Thuis of Telfort Mobiel zit? Onder het menu rechts "Mijn Telfort" staat "Inloggen" (zie screenshot). Ik heb niet eerst een keuze hoeven maken tussen Thuis en Mobiel.



De foutmelding:

Beste Telfort,

Het lukt mij niet om in te loggen bij Telfort Thuis, ik heb mijn gebruikersnaam in de e-mail met de maandelijkse factuur gevonden. Het wachtwoord heb ik gereset, maar vervolgens werkt het inloggen alsnog niet. Ik heb Mijn Telfort Thuis al wel geactiveerd.

Ik heb ook Mijn Telfort Mobiel, daar heb ik in de afgelopen jaren wel vaker ingelogd, maar ook daar lukt inloggen niet meer.

Ik wil graag inloggen bij Mijn Telfort Thuis, zodat ik kan kijken wat de mogelijkheden zijn om ons internet om te zetten naar een glasvezel abonnement. Glasvezel is enkele weken geleden bij ons aangesloten.

Ik heb ook al geprobeerd de Klantenservice te bellen, maar helaas heb ik hier 67 minuten in de wacht gehangen zonder resultaat. Dit is wel vrij bedroevend, dus ik hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden..

Vriendelijke groet

Imke Adams
Reputatie 1
losgekoppeld maar zie geen thuis meer en kom via persoonlijke login in zakelijke omgeving voor mobiel?

het werkt niet meer 😞
Ik heb precies hetzelfde probleem.
nieuw wachtwoord aangevraagd, word naar een *****@hotmail.com gestuurd terwijl ik geen hotmail account heb.
Dit komt omdat u een verkeerde gebruikersnaam gebruikt. Vaak is de gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis de eerste 2 letters van uw achternaam in kleine letters gevolgd door uw klantnummer. (Deze begint altijd met 100)

Anders is het uw eerste e-mail adres die u toentertijd toegewezen heeft gekregen door Telfort.

Wellicht dat u in uw mailbox de overeenkomst met telfort nog kan vinden. Als het goed is staat daar uw gebruikersnaam ook in vermeld.

Voor Mijn Telfort Mobiel is het uw 06-nummer, tenzij u dit recentelijk heeft gewijzigd in de Mijn Telfort omgeving naar een e-mail adres naar keuze.
als ik probeer in te loggen met mijn mobielnummer, want dat zou mijn inlog gegevens zijn.
dan wachtwoord vergeten aanklik......
duurt het even om dan de melding te krijgen Inloggen mislukt.
er is een onverwachte fout opgetreden.
ik probeer niet eens in te loggen, alleen een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Bedankt voor het delen van de screenshots! Het was in deze meer de vraag of je probeerde in te loggen voor je Thuis-abonnement of je mobiele abonnement. Ik heb het issue geprobeerd te reproduceren, maar aan deze kant gaat het wel goed. Sinds wanneer kun je niet meer inloggen? Heb je ook al eens je browsergeschiedenis, tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd? En lukt het bijvoorbeeld wel om in de Mijn Telfort app in te loggen? Of krijg je daar dezelfde melding? Als dat ook niet lukt, kun je dan de browser + browserversie aan mij doorgeven?
Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Ik heb een update ontvangen van de Mijn Telfort specialisten. Zij hebben onderzoek gedaan en zagen dat je in eerste instantie in probeerde te loggen met een Gmail e-mailadres, terwijl je Telfort ID is gekoppeld aan een Hotmail e-mailadres. De laatste inlogpoging gaf een wachtwoordfout, waardoor je gebruikersnaam na vijf pogingen werd geblokkeerd. Het verzoek vanuit de specialisten is om nogmaals een nieuw wachtwoord aan te vragen en opnieuw proberen in te loggen. Laat je me weten of het is gelukt?
Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Het was ook niet mijn verwachting dat het in de app wel zou lukken, maar om een melding te kunnen maken bij de specialisten heb ik bepaalde informatie van je nodig. Vandaar dat ik je ook vroeg naar het type browser en de browserversie. Ik heb zojuist een melding gemaakt bij de Mijn Telfort specialisten, zodat verder kan worden uitgezocht wat er misgaat. Zodra ik een update heb, dan laat ik het aan je weten.
Reputatie 1
Dag @whvanderpost. Bedankt voor het delen van de screenshots! Het was in deze meer de vraag of je probeerde in te loggen voor je Thuis-abonnement of je mobiele abonnement. Ik heb het issue geprobeerd te reproduceren, maar aan deze kant gaat het wel goed. Sinds wanneer kun je niet meer inloggen? Heb je ook al eens je browsergeschiedenis, tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd? En lukt het bijvoorbeeld wel om in de Mijn Telfort app in te loggen? Of krijg je daar dezelfde melding? Als dat ook niet lukt, kun je dan de browser + browserversie aan mij doorgeven?

Ik heb het vanuit de app ook geprobeerd, daar werkt het ook niet. Hiermee dus in één keer cookies of browser incompatibiliteit uitgesloten. Snap niet goed wat jullie met het type browser en versie willen als inloggen via de app ook niet lukt. Lijkt me dat het probleem ergens anders zit als het vanuit de app ook niet werkt.... maargoed, ik heb getest: Chrome 77.0.3865.90, FireFox 69.0, Safari 13.0. Allen op MacOS 10.14.6

Sinds wanneer ik niet kan inloggen weet ik niet precies, maar met het 06 nummer als gebruikersnaam (dus voor de Telfort ID tijd, ging het prima. Ik log ook niet elke week in, dus precies kan ik niet vertellen.

Reageer