beantwoord

[Opgelost] Problemen bij inloggen op Mijn Telfort

  • 18 september 2019
  • 38 reacties
  • 1785 keer bekeken

Reputatie 1
Toen ik vandaag wilde inloggen kreeg ik de melding dat de inlognaam een e-mail adres gaat worden ipv een 06 nummer. Prima, in het volgende scherm moest ik een nieuw wachtwoord opgeven.. ook gedaan. En toen was inloggen niet meer mogelijk.

Als ik het wachtwoord wijzig, mijn 06 opgeef en kies voor SMS krijg ik netjes een code en kan ik het wachtwoord wijzigen. Inloggen hierna kan niet, want je kan niet meer met je 06 inloggen als username.
Als ik het wachtwoord wijzig en mijn e-mail adres opgeef (voor het "nieuwe" account) wordt een SMS gestuurd naar een voor mij onbekend 06 nummer. Ik heb al sinds jaar en dag hetzelfde 06 nummer (altijd meeverhuisd van provider naar provider) dus waar dit nummer vandaan komt is mij een raadsel.

In ieder geval kom ik niet meer in mijn account nu. Graag hulp.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 oktober 2019, 10:50


Onderwerp: Problemen met inloggen op de Mijn Telfort webversie en in de Mijn Telfort app

Beschrijving: Er treedt een foutmelding op als klanten proberen in te loggen in Mijn Telfort of er wordt geen link verstuurd om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wat kun je zelf doen? Deel hieronder wat voor probleem je ervaart, of het probleem zich zowel in de app als bij de webversie voordoet en in welke browser (+ browserversie) je probeert in te loggen. Vul daarnaast je Telfort Forum profiel aan met je klantnummer, postcode/huisnummer en de naam van de contracthouder.

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend

-------

Update #1 zaterdag 5 oktober 2019 10.49: Er is een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars.

Update #2 maandag 7 oktober 2019 11.54: De problemen met het inloggen op Mijn Telfort waren een gevolg van een (ver)storing op vrijdag 4 oktober. De storing is opgelost en de meeste gebruikers kunnen inmiddels weer inloggen in Mijn Telfort. Ervaar je nog wel problemen met inloggen? Laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

38 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Natasja - TelfortYessssss !! Bedankt voor al je hulp, met een nieuw wachtwoord en mijn email adres is het opgelost! Groetjes, Tamara

Kijk! Heel fijn dat het is gelukt en alles voor jou nu ook weer werkt zoals het hoort. :smile:

Reputatie 1
@Natasja - Telfort Yessssss !! Bedankt voor al je hulp, met een nieuw wachtwoord en mijn email adres is het opgelost! Groetjes, Tamara
Reputatie 8
Badge +9
@Natasja - Telfort bedankt, graag hoor ik het wanneer er een update is, want nu 3 dagen verder weer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas....
Dag @Tamara V, ik heb een reactie vanuit de specialisten. Als het goed is heb je onlangs een Telfort ID moeten aanmaken. Je dient daarom nu met je e-mailadres (het e-mailadres dat ook in je Forum-profiel staat) in te loggen op Mijn Telfort. Ik wil je vragen om een nieuw wachtwoord aan te vragen met je e-mailadres als gebruikersnaam. Lukt het wel om in te loggen, nadat je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld?
Reputatie 1
@Natasja - Telfort bedankt, graag hoor ik het wanneer er een update is, want nu 3 dagen verder weer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas....
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Jheroen. Kijk! Fijn dat het eindelijk is gelukt en Mijn Telfort weer werkt zoals het hoort.
Reputatie 1
Hee Natasja,

Gedaan wat je schrijft en na wat foutmeldingen staat thuis er ineens weer bij 🙂 schijnbaar toch iets opgelost!
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Jheroen. Ik heb je privébericht ontvangen, maar reageer hier in het kader van transparantie. Daar hebben eventuele meelezers, die hetzelfde probleem ervaren, wellicht ook iets aan. ☺ Ik zie wel dat de accounts zijn losgekoppeld. Wat gebeurt er precies als je deze opnieuw probeert te koppelen? Je dient dan eerst in te loggen met je 06-nummer in Mijn Telfort Mobiel. Vervolgens ga je naar het tabblad 'Thuis' en log je daar in met je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Telfort Thuis. Daarna klik je op 'Samenvoegen'. Kom je wel tot dat punt? Waar loop je precies vast?
Reputatie 8
Badge +9
Duidelijk, @Tamara V. Dank voor je reactie! Ik heb zojuist een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars om dit verder uit te laten zoeken. Ik laat het je weten als ik een update heb.

losgekoppeld maar zie geen thuis meer en kom via persoonlijke login in zakelijke omgeving voor mobiel?

het werkt niet meer :(

Hallo @Jheroen. Wat rot dat je er niet in komt. Wil je eens screenshots delen van wat je precies ziet als je probeert in te loggen? In zowel Mijn Telfort Thuis als in je zakelijke omgeving voor Mijn Telfort Mobiel? Let erop dat je eventuele gevoelige informatie onzichtbaar maakt.
Reputatie 1
losgekoppeld maar zie geen thuis meer en kom via persoonlijke login in zakelijke omgeving voor mobiel?

het werkt niet meer 😞
Reputatie 1
Jammer dat het bij jou nog niet goed gaat, @Tamara V. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dat niet werkt, kun je dan laten weten wat voor merk + type apparaat je gebruikt en van welke Android of iOS versie dit gebruikmaakt?


@Natasja - Telfort, helaas nog steeds hetzelfde probleem na het opnieuw installeren!
Ik gebruik mobiel Samsung Galaxy S7 Android-versie 8.0.0 en Tablet Galaxy Tab A met Android-versie 8.1.0
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Erik099, @ImkeA en @WvNiersen, fijn dat het inloggen bij jullie weer lukt! 🙂

Bedankt Natasja, bij mij lijkt het inmiddels via de webversie wel te lukken! Helaas bljift de app aangeven dat de gegevens niet juist zijn :-(
Jammer dat het bij jou nog niet goed gaat, @Tamara V. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dat niet werkt, kun je dan laten weten wat voor merk + type apparaat je gebruikt en van welke Android of iOS versie dit gebruikmaakt?

Ik krijg na inloggen alleen mobiel te zien (zakelijk) verder niks meer terwijl ik eerst alles kon bereiken.
Dat is vervelend, @Jheroen. Loop je daar zowel in de app als bij de webversie tegenaan? Wil je jouw Mijn Telfort accounts eens loskoppelen? Dit kan je doen in Mijn Telfort Mobiel onder 'Mijn Gegevens'. Daar zie je de optie 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts'. Na het loskoppelen kan je je accounts weer samenvoegen. Gaat het daarna weer goed?

Ja inloggen op mijn telfort lukt weer.


Alleen imap ww nog niet.

Ik had mijn alias mail adres hier staan, dit pakt hij nu niet, dat vind ik jammer, ik wil niet de no....@concepts.nl communiceren. Kan dat weer aangepast worden?

Mooi dat het inloggen weer lukt! Nu begrijp ik dat je een probleem ervaart met (Web)mail. Omdat dit los staat van Mijn Telfort, wil ik je vragen om een nieuw topic te starten. Dan houden we het overzichtelijk. Kun je daarin iets meer toelichten waar je precies probeert in te loggen?

Ik kan nog steeds niet inloggen. Lukt ook niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen via mail of sms.

Hallo @Sonja71, ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd. Laten we daar verder met elkaar in gesprek gaan om het zo snel mogelijk op te lossen. 🙂
Ik kan nog steeds niet inloggen. Lukt ook niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen via mail of sms.
Goedemorgen.
Inloggen via de App werkt weer. 👍🏻
groet Winno
Ja inloggen op mijn telfort lukt weer.


Alleen imap ww nog niet.

Ik had mijn alias mail adres hier staan, dit pakt hij nu niet, dat vind ik jammer, ik wil niet de no....@concepts.nl communiceren. Kan dat weer aangepast worden?
Reputatie 1
Ik krijg na inloggen alleen mobiel te zien (zakelijk) verder niks meer terwijl ik eerst alles kon bereiken.
Ja, inloggen werkt hier ook weer, zowel voor Telfort Thuis als voor Telfort Mobiel.
Hartelijk dank!

Vriendelijke groet,

Imke Adams
Reputatie 1
Dag @cat12, @Quinty, @ImkeA, @WvNiersen, @Erik09, @rvdnoll, @Tamara V en @Jheroen. Zoals jullie kunnen zien heb ik jullie berichten samengevoegd met het meldingstopic over de problemen die momenteel spelen met het inloggen op Mijn Telfort.

Er is vanochtend een melding gemaakt bij de ontwikkelaars. De vraag vanuit de ontwikkelaars is of jullie inmiddels weer kunnen inloggen of dat het probleem nog speelt. Zo kunnen zij uitsluiten of er alleen gisteren sprake was van een storing. Als het nog steeds niet werkt, kunnen jullie dan laten weten of het probleem zowel in de app als bij de webversie optreedt? Ik lees het graag!

Als er ondertussen nieuws is, dan wordt het topic uiteraard geüpdatet.

Bedankt Natasja, bij mij lijkt het inmiddels via de webversie wel te lukken! Helaas bljift de app aangeven dat de gegevens niet juist zijn 😞
Dag @cat12, @Quinty, @ImkeA, @WvNiersen, @Erik09, @rvdnoll, @Tamara V en @Jheroen. Zoals jullie kunnen zien heb ik jullie berichten samengevoegd met het meldingstopic over de problemen die momenteel spelen met het inloggen op Mijn Telfort.

Er is vanochtend een melding gemaakt bij de ontwikkelaars. De vraag vanuit de ontwikkelaars is of jullie inmiddels weer kunnen inloggen of dat het probleem nog speelt.

Ja, inloggen werkt hier weer. Dank & groet,
Erik
Reputatie 8
Badge +9
Dag @cat12, @Quinty, @ImkeA, @WvNiersen, @Erik09, @rvdnoll, @Tamara V en @Jheroen. Zoals jullie kunnen zien heb ik jullie berichten samengevoegd met het meldingstopic over de problemen die momenteel spelen met het inloggen op Mijn Telfort.

Er is vanochtend een melding gemaakt bij de ontwikkelaars. De vraag vanuit de ontwikkelaars is of jullie inmiddels weer kunnen inloggen of dat het probleem nog speelt. Zo kunnen zij uitsluiten of er alleen gisteren sprake was van een storing. Als het nog steeds niet werkt, kunnen jullie dan laten weten of het probleem zowel in de app als bij de webversie optreedt? Ik lees het graag!

Als er ondertussen nieuws is, dan wordt het topic uiteraard geüpdatet.
Reputatie 8
Badge +9


Onderwerp: Problemen met inloggen op de Mijn Telfort webversie en in de Mijn Telfort app

Beschrijving: Er treedt een foutmelding op als klanten proberen in te loggen in Mijn Telfort of er wordt geen link verstuurd om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wat kun je zelf doen? Deel hieronder wat voor probleem je ervaart, of het probleem zich zowel in de app als bij de webversie voordoet en in welke browser (+ browserversie) je probeert in te loggen. Vul daarnaast je Telfort Forum profiel aan met je klantnummer, postcode/huisnummer en de naam van de contracthouder.

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend

-------

Update #1 zaterdag 5 oktober 2019 10.49: Er is een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars.

Update #2 maandag 7 oktober 2019 11.54: De problemen met het inloggen op Mijn Telfort waren een gevolg van een (ver)storing op vrijdag 4 oktober. De storing is opgelost en de meeste gebruikers kunnen inmiddels weer inloggen in Mijn Telfort. Ervaar je nog wel problemen met inloggen? Laat dan een reactie achter in dit topic.
Reputatie 1
Update: Inmiddels lijkt het alsof ik nu weer kan inloggen via de PC, net 2x succesvol geprobeerd!
Op de Mijn Telfort app blijf ik de melding houden dat het "wachtwoord of gebruikersnaam niet juist is of dat ik nog geen account heb. Uit frustratie zelfs de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar helaas …. Nu heb ik de mijn telfort webpagina maar vastgezet als favoriet op m'n mobiel.
Gelukkig is dat ok, maar de app zou eigenlijk moeten werken.
Reputatie 1
Ik heb dit probleem ook, wat kan ik doen cq wat moet ik doorgeven? Ik kan nu bv geen facturen meer downloaden...
Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Ik heb een update ontvangen van de Mijn Telfort specialisten. Zij hebben onderzoek gedaan en zagen dat je in eerste instantie in probeerde te loggen met een Gmail e-mailadres, terwijl je Telfort ID is gekoppeld aan een Hotmail e-mailadres. De laatste inlogpoging gaf een wachtwoordfout, waardoor je gebruikersnaam na vijf pogingen werd geblokkeerd. Het verzoek vanuit de specialisten is om nogmaals een nieuw wachtwoord aan te vragen en opnieuw proberen in te loggen. Laat je me weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Na het aanmaken van een Telfort ID kan ik niet meer inloggen op mijn Telfort Mobiel. Ik heb via de PC de gebruikersnaam verandert van mobiel nummer naar email adres met een nieuw wachtwoord. Het inloggen op PC hierna was succesvol. Daarna ook geprobeerd op de APP, maar daar krijg ik de melding dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet juist is of dat ik nog geen account heb. Ik ben ook geblokkeerd voor een uur omdat ik meer dan 5x verkeerd heb ingelogd. Paar uur laten rusten en het lukt nog steeds niet en nu inmiddels ook niet meer via de PC, waar ik de melding krijg "Inloggen mislukt Er is een onverwachte fout opgetreden".

Heel vervelend, Ik check via mijn Telfort toch regelmatig of ik niet over mijn MB gebruik ga, dus ik hoop dat jullie de oplossing hebben.
Alvast bedankt voor een reactie.
Ik krijg op mijn mobiel het verzoek om het wachtwoord imap opnieuw in te geven. Alleen accepteert die het wachtwoord niet, terwijl deze zeker weten goed is.

Daarom heb ik gekeken of ik op mijn telfort kan inloggen, daar krijg ik de melding er is een fout opgetreden. Ik heb zelfs een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar ook dan krijg ik dezelfde melding

Reageer