beantwoord

[Opgelost] Problemen bij inloggen op Mijn Telfort

  • 18 september 2019
  • 38 reacties
  • 1438 keer bekeken


Toon het eerste bericht

38 reacties

Goedemorgen.
Inloggen via de App werkt weer. 👍🏻
groet Winno
Ik kan nog steeds niet inloggen. Lukt ook niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen via mail of sms.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Erik099, @ImkeA en @WvNiersen, fijn dat het inloggen bij jullie weer lukt! 🙂

Bedankt Natasja, bij mij lijkt het inmiddels via de webversie wel te lukken! Helaas bljift de app aangeven dat de gegevens niet juist zijn :-(
Jammer dat het bij jou nog niet goed gaat, @Tamara V. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dat niet werkt, kun je dan laten weten wat voor merk + type apparaat je gebruikt en van welke Android of iOS versie dit gebruikmaakt?

Ik krijg na inloggen alleen mobiel te zien (zakelijk) verder niks meer terwijl ik eerst alles kon bereiken.
Dat is vervelend, @Jheroen. Loop je daar zowel in de app als bij de webversie tegenaan? Wil je jouw Mijn Telfort accounts eens loskoppelen? Dit kan je doen in Mijn Telfort Mobiel onder 'Mijn Gegevens'. Daar zie je de optie 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts'. Na het loskoppelen kan je je accounts weer samenvoegen. Gaat het daarna weer goed?

Ja inloggen op mijn telfort lukt weer.


Alleen imap ww nog niet.

Ik had mijn alias mail adres hier staan, dit pakt hij nu niet, dat vind ik jammer, ik wil niet de no....@concepts.nl communiceren. Kan dat weer aangepast worden?

Mooi dat het inloggen weer lukt! Nu begrijp ik dat je een probleem ervaart met (Web)mail. Omdat dit los staat van Mijn Telfort, wil ik je vragen om een nieuw topic te starten. Dan houden we het overzichtelijk. Kun je daarin iets meer toelichten waar je precies probeert in te loggen?

Ik kan nog steeds niet inloggen. Lukt ook niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen via mail of sms.

Hallo @Sonja71, ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd. Laten we daar verder met elkaar in gesprek gaan om het zo snel mogelijk op te lossen. 🙂
Reputatie 1
Jammer dat het bij jou nog niet goed gaat, @Tamara V. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dat niet werkt, kun je dan laten weten wat voor merk + type apparaat je gebruikt en van welke Android of iOS versie dit gebruikmaakt?


@Natasja - Telfort, helaas nog steeds hetzelfde probleem na het opnieuw installeren!
Ik gebruik mobiel Samsung Galaxy S7 Android-versie 8.0.0 en Tablet Galaxy Tab A met Android-versie 8.1.0
Reputatie 1
losgekoppeld maar zie geen thuis meer en kom via persoonlijke login in zakelijke omgeving voor mobiel?

het werkt niet meer 😞
Reputatie 8
Badge +9
Duidelijk, @Tamara V. Dank voor je reactie! Ik heb zojuist een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars om dit verder uit te laten zoeken. Ik laat het je weten als ik een update heb.

losgekoppeld maar zie geen thuis meer en kom via persoonlijke login in zakelijke omgeving voor mobiel?

het werkt niet meer :(

Hallo @Jheroen. Wat rot dat je er niet in komt. Wil je eens screenshots delen van wat je precies ziet als je probeert in te loggen? In zowel Mijn Telfort Thuis als in je zakelijke omgeving voor Mijn Telfort Mobiel? Let erop dat je eventuele gevoelige informatie onzichtbaar maakt.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Jheroen. Ik heb je privébericht ontvangen, maar reageer hier in het kader van transparantie. Daar hebben eventuele meelezers, die hetzelfde probleem ervaren, wellicht ook iets aan. ☺ Ik zie wel dat de accounts zijn losgekoppeld. Wat gebeurt er precies als je deze opnieuw probeert te koppelen? Je dient dan eerst in te loggen met je 06-nummer in Mijn Telfort Mobiel. Vervolgens ga je naar het tabblad 'Thuis' en log je daar in met je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Telfort Thuis. Daarna klik je op 'Samenvoegen'. Kom je wel tot dat punt? Waar loop je precies vast?
Reputatie 1
Hee Natasja,

Gedaan wat je schrijft en na wat foutmeldingen staat thuis er ineens weer bij 🙂 schijnbaar toch iets opgelost!
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Jheroen. Kijk! Fijn dat het eindelijk is gelukt en Mijn Telfort weer werkt zoals het hoort.
Reputatie 1
@Natasja - Telfort bedankt, graag hoor ik het wanneer er een update is, want nu 3 dagen verder weer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas....
Reputatie 8
Badge +9
@Natasja - Telfort bedankt, graag hoor ik het wanneer er een update is, want nu 3 dagen verder weer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem helaas....
Dag @Tamara V, ik heb een reactie vanuit de specialisten. Als het goed is heb je onlangs een Telfort ID moeten aanmaken. Je dient daarom nu met je e-mailadres (het e-mailadres dat ook in je Forum-profiel staat) in te loggen op Mijn Telfort. Ik wil je vragen om een nieuw wachtwoord aan te vragen met je e-mailadres als gebruikersnaam. Lukt het wel om in te loggen, nadat je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld?
Reputatie 1
@Natasja - Telfort Yessssss !! Bedankt voor al je hulp, met een nieuw wachtwoord en mijn email adres is het opgelost! Groetjes, Tamara
Reputatie 8
Badge +9
@Natasja - TelfortYessssss !! Bedankt voor al je hulp, met een nieuw wachtwoord en mijn email adres is het opgelost! Groetjes, Tamara

Kijk! Heel fijn dat het is gelukt en alles voor jou nu ook weer werkt zoals het hoort. :smile:

Reageer