beantwoord

[Opgelost] Problemen bij inloggen op Mijn Telfort

  • 18 september 2019
  • 38 reacties
  • 1450 keer bekeken

Reputatie 1
Toen ik vandaag wilde inloggen kreeg ik de melding dat de inlognaam een e-mail adres gaat worden ipv een 06 nummer. Prima, in het volgende scherm moest ik een nieuw wachtwoord opgeven.. ook gedaan. En toen was inloggen niet meer mogelijk.

Als ik het wachtwoord wijzig, mijn 06 opgeef en kies voor SMS krijg ik netjes een code en kan ik het wachtwoord wijzigen. Inloggen hierna kan niet, want je kan niet meer met je 06 inloggen als username.
Als ik het wachtwoord wijzig en mijn e-mail adres opgeef (voor het "nieuwe" account) wordt een SMS gestuurd naar een voor mij onbekend 06 nummer. Ik heb al sinds jaar en dag hetzelfde 06 nummer (altijd meeverhuisd van provider naar provider) dus waar dit nummer vandaan komt is mij een raadsel.

In ieder geval kom ik niet meer in mijn account nu. Graag hulp.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 5 oktober 2019, 10:50


Onderwerp: Problemen met inloggen op de Mijn Telfort webversie en in de Mijn Telfort app

Beschrijving: Er treedt een foutmelding op als klanten proberen in te loggen in Mijn Telfort of er wordt geen link verstuurd om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wat kun je zelf doen? Deel hieronder wat voor probleem je ervaart, of het probleem zich zowel in de app als bij de webversie voordoet en in welke browser (+ browserversie) je probeert in te loggen. Vul daarnaast je Telfort Forum profiel aan met je klantnummer, postcode/huisnummer en de naam van de contracthouder.

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend

-------

Update #1 zaterdag 5 oktober 2019 10.49: Er is een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars.

Update #2 maandag 7 oktober 2019 11.54: De problemen met het inloggen op Mijn Telfort waren een gevolg van een (ver)storing op vrijdag 4 oktober. De storing is opgelost en de meeste gebruikers kunnen inmiddels weer inloggen in Mijn Telfort. Ervaar je nog wel problemen met inloggen? Laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

38 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Goed dat je dit hier meldt. Ik begrijp dat je je inlog voor Mijn Telfort hebt omgezet naar Telfort ID en nu niet meer kunt inloggen in Mijn Telfort. Dat is natuurlijk erg lastig. Als het goed is zou je in Mijn Telfort moeten kunnen inloggen met je contact e-mailadres en het zelfgekozen wachtwoord. Vul je dit wel in? En gaat het om Mijn Telfort Thuis of Mijn Telfort Mobiel? Kun je hier een screenshot delen van de foutmelding die je krijgt? En zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?
Reputatie 1
Hallo Natasja,

Mijn klantnummer was al ingevuld in het profiel, de rest aangevuld in het "extra info" veld.
Als het goed is zou ik moeten kunnen inloggen met mijn contact e-mail en zelfgekozen wachtwoord, maar als het goed was had ik natuurlijk geen post op het forum aangemaakt... toch?

Waar zie ik of ik op Telfort Thuis of Telfort Mobiel zit? Onder het menu rechts "Mijn Telfort" staat "Inloggen" (zie screenshot). Ik heb niet eerst een keuze hoeven maken tussen Thuis en Mobiel.



De foutmelding:

Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Bedankt voor het delen van de screenshots! Het was in deze meer de vraag of je probeerde in te loggen voor je Thuis-abonnement of je mobiele abonnement. Ik heb het issue geprobeerd te reproduceren, maar aan deze kant gaat het wel goed. Sinds wanneer kun je niet meer inloggen? Heb je ook al eens je browsergeschiedenis, tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd? En lukt het bijvoorbeeld wel om in de Mijn Telfort app in te loggen? Of krijg je daar dezelfde melding? Als dat ook niet lukt, kun je dan de browser + browserversie aan mij doorgeven?
Reputatie 1
Dag @whvanderpost. Bedankt voor het delen van de screenshots! Het was in deze meer de vraag of je probeerde in te loggen voor je Thuis-abonnement of je mobiele abonnement. Ik heb het issue geprobeerd te reproduceren, maar aan deze kant gaat het wel goed. Sinds wanneer kun je niet meer inloggen? Heb je ook al eens je browsergeschiedenis, tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd? En lukt het bijvoorbeeld wel om in de Mijn Telfort app in te loggen? Of krijg je daar dezelfde melding? Als dat ook niet lukt, kun je dan de browser + browserversie aan mij doorgeven?

Ik heb het vanuit de app ook geprobeerd, daar werkt het ook niet. Hiermee dus in één keer cookies of browser incompatibiliteit uitgesloten. Snap niet goed wat jullie met het type browser en versie willen als inloggen via de app ook niet lukt. Lijkt me dat het probleem ergens anders zit als het vanuit de app ook niet werkt.... maargoed, ik heb getest: Chrome 77.0.3865.90, FireFox 69.0, Safari 13.0. Allen op MacOS 10.14.6

Sinds wanneer ik niet kan inloggen weet ik niet precies, maar met het 06 nummer als gebruikersnaam (dus voor de Telfort ID tijd, ging het prima. Ik log ook niet elke week in, dus precies kan ik niet vertellen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Het was ook niet mijn verwachting dat het in de app wel zou lukken, maar om een melding te kunnen maken bij de specialisten heb ik bepaalde informatie van je nodig. Vandaar dat ik je ook vroeg naar het type browser en de browserversie. Ik heb zojuist een melding gemaakt bij de Mijn Telfort specialisten, zodat verder kan worden uitgezocht wat er misgaat. Zodra ik een update heb, dan laat ik het aan je weten.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @whvanderpost. Helaas heb ik nog geen update, maar ik wilde je wel graag laten weten dat de specialisten op de achtergrond druk bezig zijn de oorzaak te achterhalen. Ik verwacht je in de loop van volgende week meer te kunnen vertellen.
Mijn Telfort account blijkt in het verleden te zijn aangemaakt maar ik weet het wachtwoord niet meer.
Bij het aanvragen van een sms bericht wordt de laatste cijfers van een onbekend mobielnummer getoond.
Bij het aanvragen van een mailbericht wordt een oud mailadres gebruikt wat niet meer in gebruik is.

mijn vraag is hoe krijg ik nu weer toegang tot mijn Telfort (om oa. mobiel nummer en mail adres te wijzigen)?
Reputatie 1
Ik kan niet meer inloggen in mijn Telfort, als ik mijn wachtwoord wil veranderen kan dat niet. Sms codes krijg ik ook niet binnen en ook geen mailtjes. En als ik bij wachtwoord vergeten mijn nummer invoer krijg ik een totaal ander mail adderes te zien
Beste Telfort,

Het lukt mij niet om in te loggen bij Telfort Thuis, ik heb mijn gebruikersnaam in de e-mail met de maandelijkse factuur gevonden. Het wachtwoord heb ik gereset, maar vervolgens werkt het inloggen alsnog niet. Ik heb Mijn Telfort Thuis al wel geactiveerd.

Ik heb ook Mijn Telfort Mobiel, daar heb ik in de afgelopen jaren wel vaker ingelogd, maar ook daar lukt inloggen niet meer.

Ik wil graag inloggen bij Mijn Telfort Thuis, zodat ik kan kijken wat de mogelijkheden zijn om ons internet om te zetten naar een glasvezel abonnement. Glasvezel is enkele weken geleden bij ons aangesloten.

Ik heb ook al geprobeerd de Klantenservice te bellen, maar helaas heb ik hier 67 minuten in de wacht gehangen zonder resultaat. Dit is wel vrij bedroevend, dus ik hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden..

Vriendelijke groet

Imke Adams
Ik heb precies hetzelfde probleem.
nieuw wachtwoord aangevraagd, word naar een *****@hotmail.com gestuurd terwijl ik geen hotmail account heb.
Dit komt omdat u een verkeerde gebruikersnaam gebruikt. Vaak is de gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis de eerste 2 letters van uw achternaam in kleine letters gevolgd door uw klantnummer. (Deze begint altijd met 100)

Anders is het uw eerste e-mail adres die u toentertijd toegewezen heeft gekregen door Telfort.

Wellicht dat u in uw mailbox de overeenkomst met telfort nog kan vinden. Als het goed is staat daar uw gebruikersnaam ook in vermeld.

Voor Mijn Telfort Mobiel is het uw 06-nummer, tenzij u dit recentelijk heeft gewijzigd in de Mijn Telfort omgeving naar een e-mail adres naar keuze.
als ik probeer in te loggen met mijn mobielnummer, want dat zou mijn inlog gegevens zijn.
dan wachtwoord vergeten aanklik......
duurt het even om dan de melding te krijgen Inloggen mislukt.
er is een onverwachte fout opgetreden.
ik probeer niet eens in te loggen, alleen een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Beste,

Inloggen op Telfort (thuis) werkt niet: "Er is een onverwachte fout opgetreden".

Inlognaam klopt (staat iedere maand in de factuur-mail), en ook het aanvragen van een nieuw password biedt geen oplossing: er volgt nog steeds "Er is een onverwachte fout opgetreden".

Ik hoor het graag, dank & groet,

Erik
Ik krijg op mijn mobiel het verzoek om het wachtwoord imap opnieuw in te geven. Alleen accepteert die het wachtwoord niet, terwijl deze zeker weten goed is.

Daarom heb ik gekeken of ik op mijn telfort kan inloggen, daar krijg ik de melding er is een fout opgetreden. Ik heb zelfs een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar ook dan krijg ik dezelfde melding
Reputatie 1
Na het aanmaken van een Telfort ID kan ik niet meer inloggen op mijn Telfort Mobiel. Ik heb via de PC de gebruikersnaam verandert van mobiel nummer naar email adres met een nieuw wachtwoord. Het inloggen op PC hierna was succesvol. Daarna ook geprobeerd op de APP, maar daar krijg ik de melding dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet juist is of dat ik nog geen account heb. Ik ben ook geblokkeerd voor een uur omdat ik meer dan 5x verkeerd heb ingelogd. Paar uur laten rusten en het lukt nog steeds niet en nu inmiddels ook niet meer via de PC, waar ik de melding krijg "Inloggen mislukt Er is een onverwachte fout opgetreden".

Heel vervelend, Ik check via mijn Telfort toch regelmatig of ik niet over mijn MB gebruik ga, dus ik hoop dat jullie de oplossing hebben.
Alvast bedankt voor een reactie.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @whvanderpost. Ik heb een update ontvangen van de Mijn Telfort specialisten. Zij hebben onderzoek gedaan en zagen dat je in eerste instantie in probeerde te loggen met een Gmail e-mailadres, terwijl je Telfort ID is gekoppeld aan een Hotmail e-mailadres. De laatste inlogpoging gaf een wachtwoordfout, waardoor je gebruikersnaam na vijf pogingen werd geblokkeerd. Het verzoek vanuit de specialisten is om nogmaals een nieuw wachtwoord aan te vragen en opnieuw proberen in te loggen. Laat je me weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Ik heb dit probleem ook, wat kan ik doen cq wat moet ik doorgeven? Ik kan nu bv geen facturen meer downloaden...
Reputatie 1
Update: Inmiddels lijkt het alsof ik nu weer kan inloggen via de PC, net 2x succesvol geprobeerd!
Op de Mijn Telfort app blijf ik de melding houden dat het "wachtwoord of gebruikersnaam niet juist is of dat ik nog geen account heb. Uit frustratie zelfs de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar helaas …. Nu heb ik de mijn telfort webpagina maar vastgezet als favoriet op m'n mobiel.
Gelukkig is dat ok, maar de app zou eigenlijk moeten werken.
Reputatie 8
Badge +9


Onderwerp: Problemen met inloggen op de Mijn Telfort webversie en in de Mijn Telfort app

Beschrijving: Er treedt een foutmelding op als klanten proberen in te loggen in Mijn Telfort of er wordt geen link verstuurd om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wat kun je zelf doen? Deel hieronder wat voor probleem je ervaart, of het probleem zich zowel in de app als bij de webversie voordoet en in welke browser (+ browserversie) je probeert in te loggen. Vul daarnaast je Telfort Forum profiel aan met je klantnummer, postcode/huisnummer en de naam van de contracthouder.

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend

-------

Update #1 zaterdag 5 oktober 2019 10.49: Er is een melding gemaakt bij de Mijn Telfort ontwikkelaars.

Update #2 maandag 7 oktober 2019 11.54: De problemen met het inloggen op Mijn Telfort waren een gevolg van een (ver)storing op vrijdag 4 oktober. De storing is opgelost en de meeste gebruikers kunnen inmiddels weer inloggen in Mijn Telfort. Ervaar je nog wel problemen met inloggen? Laat dan een reactie achter in dit topic.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @cat12, @Quinty, @ImkeA, @WvNiersen, @Erik09, @rvdnoll, @Tamara V en @Jheroen. Zoals jullie kunnen zien heb ik jullie berichten samengevoegd met het meldingstopic over de problemen die momenteel spelen met het inloggen op Mijn Telfort.

Er is vanochtend een melding gemaakt bij de ontwikkelaars. De vraag vanuit de ontwikkelaars is of jullie inmiddels weer kunnen inloggen of dat het probleem nog speelt. Zo kunnen zij uitsluiten of er alleen gisteren sprake was van een storing. Als het nog steeds niet werkt, kunnen jullie dan laten weten of het probleem zowel in de app als bij de webversie optreedt? Ik lees het graag!

Als er ondertussen nieuws is, dan wordt het topic uiteraard geüpdatet.
Dag @cat12, @Quinty, @ImkeA, @WvNiersen, @Erik09, @rvdnoll, @Tamara V en @Jheroen. Zoals jullie kunnen zien heb ik jullie berichten samengevoegd met het meldingstopic over de problemen die momenteel spelen met het inloggen op Mijn Telfort.

Er is vanochtend een melding gemaakt bij de ontwikkelaars. De vraag vanuit de ontwikkelaars is of jullie inmiddels weer kunnen inloggen of dat het probleem nog speelt.

Ja, inloggen werkt hier weer. Dank & groet,
Erik
Reputatie 1
Dag @cat12, @Quinty, @ImkeA, @WvNiersen, @Erik09, @rvdnoll, @Tamara V en @Jheroen. Zoals jullie kunnen zien heb ik jullie berichten samengevoegd met het meldingstopic over de problemen die momenteel spelen met het inloggen op Mijn Telfort.

Er is vanochtend een melding gemaakt bij de ontwikkelaars. De vraag vanuit de ontwikkelaars is of jullie inmiddels weer kunnen inloggen of dat het probleem nog speelt. Zo kunnen zij uitsluiten of er alleen gisteren sprake was van een storing. Als het nog steeds niet werkt, kunnen jullie dan laten weten of het probleem zowel in de app als bij de webversie optreedt? Ik lees het graag!

Als er ondertussen nieuws is, dan wordt het topic uiteraard geüpdatet.

Bedankt Natasja, bij mij lijkt het inmiddels via de webversie wel te lukken! Helaas bljift de app aangeven dat de gegevens niet juist zijn 😞
Ja, inloggen werkt hier ook weer, zowel voor Telfort Thuis als voor Telfort Mobiel.
Hartelijk dank!

Vriendelijke groet,

Imke Adams
Reputatie 1
Ik krijg na inloggen alleen mobiel te zien (zakelijk) verder niks meer terwijl ik eerst alles kon bereiken.
Ja inloggen op mijn telfort lukt weer.


Alleen imap ww nog niet.

Ik had mijn alias mail adres hier staan, dit pakt hij nu niet, dat vind ik jammer, ik wil niet de no....@concepts.nl communiceren. Kan dat weer aangepast worden?

Reageer