beantwoord

[Opgelost] Inlogproblemen Mijn Telfort via de browser

• 3 juli 2020
  • 59 reacties
  • 1038 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Het lukt met geen mogelijkheid om in te loggen binnen mijn Telfort en dus ook geen aanpassing kan doen van mijn abonnement. Vraag je een nieuw wachtwoord aan dan blijft hij even proberen in te loggen en geeft vervolgens niet thuis. Bellen met de servicedesk heeft ook al geen enkele zin omdat na het inspreken van je klacht je een bericht te horen krijgt en daarna wordt de verbinding automatisch verbroken. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 juli 2020, 11:03

bc495f9a-e225-4bd8-9599-d5efd3fd8108.png

Onderwerp: Inlogproblemen Mijn Telfort via de browser

Beschrijving: Inloggen in Mijn Telfort komt in een loop, je komt dus steeds weer bij het inlogscherm of je krijgt melding dat je jouw Telfort ID moet instellen. 

De loop wordt uitgezocht.

De melding dat je een ID moet aanmaken is een bug, wordt aan gewerkt.

Wat kun je zelf doen? Voorzie je Forumprofiel van gegevens indien je dit ook ervaart en laat een bericht achter in dit topic. 

Verwachte datum van oplossing: nog niet bekend

-------

Update #1 dinsdag 28 juli 2020 11:00: onderzoek loopt.

Update #2 woensdag 28 juli 2020 13:40: wijziging heeft plaatsgevonden. Inloggen zou weer normaal moeten verlopen.

Update #3 vrijdag 31 juli 2020 09:00: Opgelost. Inloggen is weer mogelijk.

Bekijk reactie

59 reacties

Reputatie 2

Hier komt ie ook in een soort “loop”

Netjes inloggen, zodra je enter drukt, ga je weer naar het hoofdscherm, maar ben je niet ingelogd, idd niks te controleren of te wijzigen

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @JKforyou  en @DexterXL , KPN is intern van alles aan het migreren naar een nieuw systeem en daar vallen wij misschien ook onder omdat wij binnenkort ook automatisch migreren naar KPN.

Reputatie 1
Badge

Hier komt ie ook in een soort “loop”

Netjes inloggen, zodra je enter drukt, ga je weer naar het hoofdscherm, maar ben je niet ingelogd, idd niks te controleren of te wijzigen

Het is mij uiteindelijk gelukt om het probleem voor mijzelf op te lossen. Ik heb dit gedaan door de Telfort app opnieuw op mijn mobiel te installeren en daar lukte het wel gewoon om in te loggen en de aanpassingen te doen.

Ik neem het Telfort / KPN echter zeer kwalijk dat ze van alles wijzigen (waar de klant niet om heeft gevraagd), en dit probleem niet oplossen, want dit speelt al veel langer (al vanaf het moment dat je verplicht werd om een KPN ID aan te maken, in januari dus al). Wat mij enorm stoort is dat je als klant als een lulletje rozenwater wordt behandeld door gesprekken met de helpdesk gewoon af te kappen. Hiermee biedt je klanten geen enkel alternatief, of een mogelijkheid om het op te lossen. 

Toen ik bij Telfort 0 op rekest kreeg heb ik nog geprobeerd om het via KPN op te lossen, maar die verwijzen je doodleuk terug naar Telfort. Toen ik opmerkte dat de verbinding automatisch werd verbroken door Telfort was de opmerking, dat is dan een slechte service van Telfort.     

Reputatie 1
Badge

Hallo @JKforyou  en @DexterXL , KPN is intern van alles aan het migreren naar een nieuw systeem en daar vallen wij misschien ook onder omdat wij binnenkort ook automatisch migreren naar KPN.

Ik heb begrip voor enige migratieproblemen, maar nu laten ze de Telfort klant gewoon barsten, want bereiken kun je ze niet meer. Ik begrijp natuurlijk ook wel dat Telfort / KPN er alles aan wilt doen om de Telfort gebruikers het zo lastig te maken dat die uit wanhoop gaan kiezen voor een abonnement van KPN, want dat brengt meer geld in het laatje. Maar voor mij, en hopelijk ook voor anderen werkt dit juist averechts. Ik zal dan misschien wel een ander abonnement moeten nemen, maar dat zal dan zeker niet zijn bij KPN. Want dit soort acties is verre van sjiek.  

Het heeft mij in maart al weggejaagd, nu zal het niet bij iedereen problemen geven maar zonder bericht vooraf ineens niet meer in de Mijn Telfort omgeving terecht kunnen is niet netjes.

Reputatie 1

Wanneer kan ik weer inloggen op Mijn Telfort? 

Reputatie 8
Badge +8

Wanneer kan ik weer inloggen op Mijn Telfort? 

Hallo @Baler , zo snel als TFT/KPN klaar zijn met hun werkzaamheden.

Gewoon af en toe weer eens proberen.

Reputatie 1

Hallo @JanD,

Het was toch wel wat chiquer geweest als men van tevoren had laten weten welke werkzaamheden men ging uitvoeren en hoe lang dat dan zou gaan duren. Nu weet ik van niets!

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @JanD,

Het was toch wel wat chiquer geweest als men van tevoren had laten weten welke werkzaamheden men ging uitvoeren en hoe lang dat dan zou gaan duren. Nu weet ik van niets!

Hallo @Baler , ben ik met je eens, ik heb een aanvraag gedaan bij de klantenservice om dat te vermelden als men in wil loggen in MijnTelfort. Ik hoop dat mijn aanvraag gehonoreerd wordt.

Reputatie 1

Hallo @JanD 

Hoe lang gaat het nog duren voordat ik weer kan inloggen? Zoiets hoeft toch geen dagen te duren? Is er niemand die weet wat iemand aan het doen is?

Reputatie 8
Badge +12

Hoi iedereen, 

Jullie ervaren allemaal hetzelfde? Wat gebeurt er precies met mijn Telfort? Hebben jullie daar wellicht voorbeelden van? Problemen herken in namelijk niet. Wel kan ik zeggen dat het niets met een migratie of wat dan ook te maken heeft, dan had ik dat geweten. Hebben jullie voor de zekerheid ook jullie Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? En voor de zekerheid, het gaat allemaal om Mijn Telfort thuis toch?

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Bart - Telfort , als ik inlog in MijnTelfort en ik klik op THUIS  dan heb ik 2 reacties van het systeem, afhankelijk voor welk onderdeel ik kies.

Of ik krijg weer het inlogscherm voor MijnTelfort te zien

Of ik krijg weer het scherm telfort en kpn gaan samen,

https://www.telfort.nl/?cid=redirect:https://www.telfort.nl/home.htm

Reputatie 8
Badge +12

Heb je daar ook last van als je een andere browser of incognito browswer gebruikt? En heb je er screenshots van? Je zou gewoon in moeten loggen namelijk.

Reputatie 8
Badge +8

Heb je daar ook last van als je een andere browser of incognito browswer gebruikt? En heb je er screenshots van? Je zou gewoon in moeten loggen namelijk.

Hallo @Bart - Telfort , of ik nu op een pc, tablet of mobiel inlog, krijg steeds het scherm te zien zoals de link in mijn vorige reactie.

Incognito hetzelfde resultaat.

Reputatie 8
Badge +12

Lijkt er toch iets mis te gaan. Zou je nog een paar screenshots daarvan kunnen sturen @JanD? Dan ga ik er melding van maken.

Reputatie 8
Badge +18

@Bart - Telfort inloggen via een browser verloopt niet goed , moet 2x tot 3x inloggen alvorens ik bv mijn abonnement wil inkijken en als ik dan vervolgens een ander tabblad bv email, factuur  wil openen begint deze procedure gewoon opnieuw en soms moer ik de hele browser afsluiten om met een schone lei te beginnen en dan wederom 2 tot 3 keer inloggen.

Via de app gaat het prima

Reputatie 8
Badge +8

Lijkt er toch iets mis te gaan. Zou je nog een paar screenshots daarvan kunnen sturen @JanD? Dan ga ik er melding van maken.

Hallo @Bart - Telfort 

Ga ik doen, eerst even koffie drinken met de vrouw.:relaxed:

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Bart - Telfort , ik gebruik uitsluitend de MS Edge browser op mijn PC.

Eerst alle historie/cookies verwijderd.

Toen via www.telfort.nl naar de inlogpagina gegaan, ingelogd, op de tab THUIS geklikt en dan zie ik onderstaand scherm:

Ook als ik een tablet/mobiel via Android gebruik en log in met de Chrome-browser zie ik hetzelfde.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Bart - Telfort , zojuist (11-07-2020 13u00) weer in kunnen loggen in MijnTelfort/THUIS en alles weer kunnen inzien en indien wenselijk aan kunnen passen.:relaxed:

Reputatie 2

@JanD 

Hier dus echt niet, net nog geprobeerd, krijg idd weer dat scherm wat jij liet zien, via de app op een iPad kan ik wel alles inzien, maar daar kloppen de gegevens niet van, wil iets uitzetten, maar dat staat niet aan in de app… dus er is nog genoeg werk te verrichten voor KPN

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @DexterXL  en @Bart - Telfort , inderdaad, bij mij gaat het nu ook weer fout.

Thuisabo's vallen nog onder Telfort, dus voor Telfort is er nog weer genoeg werk te verrichten.

Update: 12-07-2020 9u53, nu heb ik wèl weer toegang tot MijnTelfort.

Reputatie 8
Badge +12

Heel vreemd. En met welke gegeven log je in? Jouw Telfort ID? En nu werkt het weer goed? Voor iedereen?

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Bart - Telfort , bij mij gaat het weer niet goed en log standaard in met mijn Telfort ID en krijg weer het scherm zoals de eerder geplaatste prinscreen.

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb er melding van gemaakt. Hopelijk komt het snel goed. 

Reputatie 1

Het inloggen op Mijn Telfort gaat nog regelmatig mis, en als het wel lukt word ik er vaak uitgegooid. In het url staat dan o.a. : we-migreren-je-account.

Het lijkt mij goed om te wachten op de werkelijke migratie!

Reageer