beantwoord

Ontvang geen reset code voor Mijn Telfort (wachtwoord vergeten)

• 4 november 2019
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb geprobeerd in te loggen op Mijn Telfort, echter ik ben mijn wachtwoord vergeten. Daarom probeer ik het wachtwoord te resetten, maar ik ontvang geen e-mail met de link om dit te doen.

De SMS optie kan ik niet gebruiken omdat dit aan een oud 06 is gekoppeld welke ik niet meer in bezit heb.

Kan ik een link ontvangen om mijn wachtwoord te wijzigen?

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 13:52

Aha, een prepaid nummer. Deze zijn al een tijd over gegaan naar KPN. Telfort prepaid is nu KPN prepaid. Ik kan je hier niet bij helpen, alleen verwijzen naar KPN. Hier vind je in ieder geval meer informatie erover. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom hier @EB1974

Ik lees dat het niet lukt om het wachtwoord van Mijn Telfort te wijzigen. Dat is balen. Zal ik eens kijken of ik je een link kan sturen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN. Dit mag ook onder Extra Informatie, alleen voor ons zichtbaar. 

Op de gegevens die er nu staan kan ik namelijk niets vinden. Ik hoor graag van je. 

Hi Bart,

Het gaat om een prepaid abbo. Ik heb de gegevens toegevoegd, ik hoop dat je me kunt helpen :)

Reputatie 8
Badge +7

Hi Bart,

Het gaat om een prepaid abbo. Ik heb de gegevens toegevoegd, ik hoop dat je me kunt helpen :)

Het is of een abonnement of een prepaid, een combinatie daarvan bestaat niet.

Reputatie 8
Badge +11

Aha, een prepaid nummer. Deze zijn al een tijd over gegaan naar KPN. Telfort prepaid is nu KPN prepaid. Ik kan je hier niet bij helpen, alleen verwijzen naar KPN. Hier vind je in ieder geval meer informatie erover. 

Reageer