beantwoord

Ontvang geen email voor het resetten van het wachtwoord voor Mijn Telfort

  • 12 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Ik ontvang geen email voor het resetten van het wachtwoord voor mijn telfort. Het email adres lijkt goed, komt ook niet in de spam of reclame box hoe dit op te lossen? Mvg 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 oktober 2020, 15:42

Welkom op het Telfort forum @Jopie988. Het klopt inderdaad dat je geen e-mail krijgt voor het resetten van het Mijn Telfort wachtwoord. Jouw abonnement is inmiddels overgezet naar KPN, daardoor heb je geen Mijn Telfort meer nodig, maar een MijnKPN. Als je die nog niet hebt kan je die zelf aanmaken, als je daarna het abonnement koppelt zal je jouw abonnement daar in kunnen dien. Als je al wel een KPN ID hebt, hoef je het abonnement alleen maar te koppelen.

Mocht dat niet lukken, of als je andere vragen hebt over het abonnement, kan je het bij KPN vragen (via het KPN forum, telefonisch via 0800-0402 of via de chat). Sinds het moment dat het abonnement is overgezet is het voor ons niet meer in te zien.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Welkom op het Telfort forum @Jopie988. Het klopt inderdaad dat je geen e-mail krijgt voor het resetten van het Mijn Telfort wachtwoord. Jouw abonnement is inmiddels overgezet naar KPN, daardoor heb je geen Mijn Telfort meer nodig, maar een MijnKPN. Als je die nog niet hebt kan je die zelf aanmaken, als je daarna het abonnement koppelt zal je jouw abonnement daar in kunnen dien. Als je al wel een KPN ID hebt, hoef je het abonnement alleen maar te koppelen.

Mocht dat niet lukken, of als je andere vragen hebt over het abonnement, kan je het bij KPN vragen (via het KPN forum, telefonisch via 0800-0402 of via de chat). Sinds het moment dat het abonnement is overgezet is het voor ons niet meer in te zien.

Reageer