Onterechte verbruikskosten die onder "Bellen Onbeperkt Vast" vallen.

Reputatie 1
Badge
Tot voor kort werden de gesprekskosten van gesprekken die onder mijn "Bellen Onbeperkt Vast" vielen gespecificeerd met datum, tijd en duur weergegeven met bedrag € 0,00 in de verbruik specificatie op "Mijn Telfort".
Pas geleden zag ik dat sinds een paar dagen voor alle gesprekken kosten worden gespecificeerd, ook voor de gesprekken die volgens mij niet in rekening gebracht mogen worden omdat ze onder "Bellen Onbeperkt Vast" vallen.

Omdat ik kopieën maak van de in rekening gebrachte gesprekskosten op het moment dat ik de rekening ontvang, kan ik de huidige weergave van de gesprekskosten over een afgerekende periode vergelijken met de ten tijde van die rekening gegeven specificatie. En dan zie ik dat alle gesprekken die in het verleden terecht op € 0,00 waren gewaardeerd nu opeens als kostenpost worden weergegeven.

Kennelijk heeft u iets aangepast in de gespreksspecificatie en daarbij een fout geïntroduceerd.

En deze fout beperkt zich niet tot afgerekende periodes: ook in de specificatie van de lopende (nog niet in rekening gebrachte) gesprekken worden ineens kosten weergegeven voor gesprekken die onder "Bellen Onbeperkt Vast" vallen.

Nou hoop ik maar dat u deze fout gauw herstelt en dat in ieder geval niet straks ten onrechte gesprekskosten op de factuur verschijnen voor gesprekken die onder "Bellen Onbeperkt Vast" vallen.

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Ze zeggen dat webcare meekijkt met dit forum, maar het schiet niet echt op als er na 5 dagen nog geen reactie is:(
Badge +13
Hi BenoitSvB, dank voor je feedback op Mijn Telfort. We hebben dit probleem al eerder gesignaleerd. Ik ga de meldingen verzamelen en doorgeven aan de ontwikkelaars van Mijn Telfort.
Reputatie 1
Badge
prima, bedankt! belangrijk dat het met de factuur niet fout gaat!

Reageer