beantwoord

Onjuist e-mailadres

• 15 december 2019
  • 17 reacties
  • 329 keer bekeken

• Starter
  • 47 reacties

Al enige tijd kan ik niet inloggen op Mijn Telfort thuis. Maandelijks krijg ik facturen toegestuurd op mijn e-mailadres. Maar wanneer ik wil inloggen met dit e-mailadres als gebruikersnaam, of ik gebruik de code met 2 letters en een aantal cijfers, kom ik er niet in. Druk ik op wachtwoordherstel dan wordt een e-mail verzonden naar een voor mij onbekend adres en een provider die ik niet gebruik, u*********@yahoo.com.

Enige tijd geleden heb ik hier al over geklaagd bij Telfort. De dame in kwestie deelde mij mee dat hieraan gewerkt werd en heeft zelf een wijziging die ik in mijn pakket door wilde voeren ingesteld. Allemaal heel aardig, maar enkele maanden later werkt het nog steeds niet. Irritant omdat ik vandaag TV wilde kijken op mijn laptop, maar daarvoor heb ik een abonnementsnummer nodig en deze staat op Mijn Telfort …

Overigens riekt dit naar een datalek, mijn persoonsgegevens lijken immers verbonden te zijn met een verkeerd e-mailadres. Ik hoor graag z.s.m. van u.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 december 2019, 14:23

Ik zie het inderdaad. Ik ben even verder op onderzoek geweest. Momenteel zijn er problemen bij het inloggen van Mijn Telfort helaas. Er wordt nu naar de oplossing gezocht. Hopelijk is het snel opgelost. 

Bekijk reactie

17 reacties

hier precies zelfde probleem ik verneem graag een oplossing

Reputatie 8
Badge +17

Wellicht kunnen jullie hier wat mee

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/e-mailadres-wijzigen.htm

je wijzigt het mail adres in mijn telfort probleem dat ik daar niet kan inloggen

en emailadres klopt want krigj wel de maandelijke factuur in de mail 

Reputatie 8
Badge +17

Daar had ik overheen gelezen, sorry

@GTR je tv abonnementsnummer kan je ook in je tv ontvanger vinden.

Het andere probleem wat het inloggen betreft lijkt vrij breed te zijn ik heb er in korte tijd meerdere overeenkomende topics gezien.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @GTR, je kan niet inloggen in Mijn Telfort. Dat is niet fijn. Ik ben dan meteen aan de slag geweest. Ik heb je nu een mail gestuurd naar jouw hotmail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Lukt het daarmee in te loggen?

@honda_power voor jou geldt hetzelfde. 

Helaas Bart, het is niet gelukt. Het wachtwoord wijzigen lukt wel, wil ik daarna inloggen met mijn nieuwe wachtwoord en e-mailadres dan krijg ik de foutmelding gebruikersnaam of wachtwoord foutief. Ik heb even gewacht met inloggen.

Ik heb daarna weer geprobeerd mijn wachtwoord te wijzigen, ditmaal met sms. Ik krijg dan het volgende te zien: Gestuurd naar *******862. Dit telefoonnummer is bij mij onbekend. Er zit dus kennelijk iets goed fout.

idem hier wachtwoord wijzigen gelukt inloggen met mail en nieuwe wachtwoord zelfde probleem

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie het inderdaad. Ik ben even verder op onderzoek geweest. Momenteel zijn er problemen bij het inloggen van Mijn Telfort helaas. Er wordt nu naar de oplossing gezocht. Hopelijk is het snel opgelost. 

Kennelijk staat Mijn Telfort geregistreerd met deze gegevens:

e-mail: u*********@yahoo.com

telefoon: *******862

Deze situatie bestaat nu al geruime tijd. In principe is het mogelijk dat de persoon van wie deze gegevens zijn toegang heeft tot mijn gegevens op Mijn Telfort. Ik raad Telfort aan dit probleem z.s.m. op te lossen.

Reputatie 8
Badge +11

Vreemd dat jij dat ziet, ik zie namelijk wel jouw hotmailadres. Ik heb je daar weer een mail naar gestuurd. Kun je een nieuw wachtwoord aanmaken en inloggen? 

Klopt, dat zag je collega bij de Telfort helpdesk (telefonisch) ook. Ik krijg ook keurig mijn facturen (thuis en mobiel) op dat adres. Wachtwoord gewijzigd, dat gaat prima. Daarna geprobeerd in te loggen met mijn hotmailadres. Dat lukt niet. Druk ik daarna op wachtwoord vergeten, dan krijg ik weer de melding dat een e-mail naar het yahoo-adres, wat niet van mij is, gestuurd wordt. Om moedeloos van te worden.

Je kan wel je wachtwoord wijzigen via een email die Bart heeft gestuurd maar niet als je dat via de knop wachtwoord vergeten doet?

Via welk tabblad log je in Thuis of Mobiel log je in via de app of de website en zijn Mijn Telfort thuis en Mijn Telfort mobiel gekoppeld?

Dat klopt, want in het laatste geval kan ik alleen mijn e-mailadres invullen en op 'wachtwoord vergeten' drukken. Daarna krijg ik de melding 'e-mail gezonden naar u*****@yahoo.com.

De eerste gedachte is een type fout toch lees ik vaker dit soort meldingen het opvallende is dat het dan naar Yahoo adressen gaat.

Reputatie 2

Dat klopt, want in het laatste geval kan ik alleen mijn e-mailadres invullen en op 'wachtwoord vergeten' drukken. Daarna krijg ik de melding 'e-mail gezonden naar u*****@yahoo.com.

Blijkbaar is je hotmailadres niet je gebruikersnaam. Alleen als je een verkeerde gebruikersnaam invult, krijg je de melding dat er een mail wordt gestuurd naar een vreemd e-mailadres. Dat is om te voorkomen dat hackers op het spoor komen van iemands e-mailadres.

Laatste update 6 december 2018

Let op: als je op de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina niet de juiste gebruikersnaam invult, zie je in beeld dat er een e-mail wordt verstuurd naar een e-mailadres dat je niet herkent.

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493

Reputatie 8
Badge +11

@GTR, je hotmail is niet je inlognaam. Alleen het e-mailadres wat gebruikt wordt het verzenden van de mail. Je logt in met jouw gebruikersnaam. Of een e-mailadres van Telfort, of 2 letter met jouw klantnummer. 

Heb je wellicht cookies opgeslagen waardoor je een ander adres ziet? Als je het eens via het incognito venster van jouw browser probeert dan?

Reageer