beantwoord

Onheuse bejegening door de klantenservice 25-07-2019 om 20:00 uur

• 25 juli 2019
  • 7 reacties
  • 245 keer bekeken

Heb eerst een half uur aan de telefoon gehangen met de een medewerkster en diverse malen door verbonden ik had een vraag over verlenging van mijn sim only abonnement in maart kon ik mijn abbo al verlengen maar volgens een medewerkster kon dat niet en kon dat pas na afloop van mijn contract op 29 Juli nu heb ik de telfort app op mijn telefoon gezet en zie dat ik dus wel had kunnen verlengen in maart en toen was er een aanbieding voor 17,50 euro , dit uit gelegd en na veel doorverbinden en een half uur an de telefoon moet ze even met haar collega,s overleggen en dus weer in de wacht inmiddels na 35 minuten krijg ik iemand van kpn aan de telefoon en die kan mij niet terug door verbinden moest dus opnieuw telfort bellen en opnieuw uitleggen en weer in de wacht en na 3 minuten word mijn verteld dat ik niet kan verlengen maar moet wachten tot eindiging van mijn contract (over een paar dagen dus) ik zei dat ook toen werd gezegd dat ik sim only niet kon verlengen maar alleen met toestel ik vertelde dat dat raar is want ik verleng altijd mjn sim only abbo toen werd deze juffrouw heel onvriendelijk en en brutaal en zei ik ga niet met u in discussie en ik hang nu op! welnu ik hoop dat de opname van mijn gesprek 2x met de klantenservice telfort zal doen inzien dat ik de hele tijd vriendelijk en kalm ben gebleven en geen onvertogen woord heb gezegd en zal leiden dat de desbetreffende medewerkster nooit meer een telefoon op de klantenservice mag aannemen en voor telfort nooit meer kontakten met telfort klanten mag hebben want dit is wel heel slecht voor jullie bedrijf waar ik al jaren een hele goede en vaste klant ben en nu tot 2x toe ben misleid door de klantenservice! ook heb je na het geprek eeen beoordeling daarin mis ik de bij de vraag of uw vraag is opgelost de optie : het is helemaal niet opgelost en als je niet wilt dat de klant de beoordeling over je doet verbind je hem gewoon door met kpn dan is komt de klant niet meer bij de beoordeling van het gesprek uit!
icon

Beste antwoord door Jcabergh 31 juli 2019, 22:01

Hoi @Jcabergh, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat er voor jou onduidelijk informatie is verschaft over het verlengen van jouw mobiele abonnement. Dit kan kan vier maanden van te voren zoals Kees-Jan ook al aangeeft. Dan kom je inderdaad bij maart uit. Nu wilde ik eens meekijken hoe het precies voor jou zit, ik zie alleen dat ik nog geen gegevens heb. Zou je in ieder geval jouw mobiele nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Maar als de einddatum, dan snap ik het niet. Ik ontvang daarom graag de gegevens.

Daarbij geef je ook aan dat je geen prettig gesprek hebt gehad met mijn collega. Dat is niet fijn om te lezen. Ik vind het dan ook zeer spijtig om te lezen. Excuses dat het zo is gelopen.

Het is inmiddels opgelost , bedankt voor alle reacties. de fout zat in het systeem van telfort.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dan kijk je toch in de voorwaarden?

4 maanden vóór einde abonnement contract kan je verlengen.

Jammer dat je toen door verkeerde informatie je aanbieding niet hebt kunnen gebruiken...
kan inderdaad 4 maanden voor beeindiging maar volgens klantenservice kon dit niet per 29 maart ook kan ik volgens hun niet mijn simonly abbo verlengen en moet ik er perse een telefoon bij nemen. ik ben al meer dan 12 jaar bij telfort en heb dit nog nooit meegemaakt maar het speciale aanbod is nu voorbij en als zij je niet willen helpen en gewoon heel brutaal de telefoon ophangen hoe verleng je dan? jammer dat telfort zelf niet reageert en even de opname,s terug luisterd!
Reputatie 8
Badge +17
Of je nu een sim-only abonnement of een abonnement met toestel wil, maakt niet uit.
Het is bullshit dat er gezegd is dat je er een toestel bij moet nemen.
Als Telfort klantenservice dit aangeeft volgen ze niet de voorwaarden die ze zelf opgesteld hebben.

Als alternatief had je ook bij bv belsimpel kunnen verlengen, zij regelen dan je verlenging.
Reputatie 1
Badge
Ga je toch lkr weg.....keuze zat 😂
Reputatie 8
Badge +11

Ik lees dat er voor jou onduidelijk informatie is verschaft over het verlengen van jouw mobiele abonnement. Dit kan kan vier maanden van te voren zoals Kees-Jan ook al aangeeft. Dan kom je inderdaad bij maart uit. Nu wilde ik eens meekijken hoe het precies voor jou zit, ik zie alleen dat ik nog geen gegevens heb. Zou je in ieder geval jouw mobiele nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Maar als de einddatum, dan snap ik het niet. Ik ontvang daarom graag de gegevens.

Daarbij geef je ook aan dat je geen prettig gesprek hebt gehad met mijn collega. Dat is niet fijn om te lezen. Ik vind het dan ook zeer spijtig om te lezen. Excuses dat het zo is gelopen.

Het is inmiddels opgelost , bedankt voor alle reacties. de fout zat in het systeem van telfort.
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. :)

Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer