beantwoord

Onduidelijkheid verdubbelaar in Mijn Telfort

• 16 juni 2017
  • 4 reacties
  • 758 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Waarom is de verdubbelaar niet zichtbaar in Mijn Telfort terwijl het wel aan staat??
icon

Beste antwoord door Wieger DB 20 juni 2017, 20:44

Hoi A de Zeeuw, wat leuk dat je gebruik maakt van het Combivoordeel. De verdubbelaar is niet gelijk van kracht, dat hebben wij ook via een sms'je laten weten. De verdubbelaar start in je volgende factuurperiode. In jouw geval is dat per 8 juli 2017. Je hebt het combivoordeel dus succesvol aangevraagd, je moet alleen nog wachten totdat het actief wordt.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
In de 1e afbeelding staat dat het aan staat en de 2e afbeelding de hoeveelheid data en belminuten, wat is je abonnement precies en wanneer is het ingegaan
Reputatie 1
Badge +1
In de 1e afbeelding staat dat het aan staat en de 2e afbeelding de hoeveelheid data en belminuten, wat is je abonnement precies en wanneer is het ingegaan

In reactie op uw reactie zou je kunnen stellen dat het abbonement 400 minuten 1500 MB is, en dat dat dus niet verbubbelt is naar 800 minuten en 3000MB.

Mooier kan ik het niet vertellen...........

De vraag is dus dat de verdubbelaar aan staat bj de instellingen die je doet, in mijn geval reeds aangegeven bij het afsluiten van het abbonement en ook een accoord van gekregen, in afbeelding 2 mis ik dus 400 minuten en 1500 MB.....
Reputatie 7
Badge +7
Hoi A de Zeeuw, wat leuk dat je gebruik maakt van het Combivoordeel. De verdubbelaar is niet gelijk van kracht, dat hebben wij ook via een sms'je laten weten. De verdubbelaar start in je volgende factuurperiode. In jouw geval is dat per 8 juli 2017. Je hebt het combivoordeel dus succesvol aangevraagd, je moet alleen nog wachten totdat het actief wordt.
Reputatie 1
Badge +1
Dank voor het heldere antwoord Wieger - Telfort , de regel (De verdubbelaar start in je volgende factuurperiode.) stond op een andere manier beschreven in de SMS, bovenstaande leest wat gemakkelijker.

Groet.

Reageer