beantwoord

Onbekend e-mailadres

• 1 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 2

Het lukt niet om in te loggen op Mijn Telfort. Melding inloggegevens onjuist

Heb geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen en krijg een link op een mij onbekend mailadres, namelijk:

c*********@yahoo.com

Heb al eerder op dit forum gezien dat dit is gebeurd met deze reactie van Telfort:

Beste antwoord door Bart - Telfort

Ik zie het inderdaad. Ik ben even verder op onderzoek geweest. Momenteel zijn er problemen bij het inloggen van Mijn Telfort helaas. Er wordt nu naar de oplossing gezocht. Hopelijk is het snel opgelost. 

Klopt het dat ik niet kan inloggen vanwege een soortgelijke storing?

icon

Beste antwoord door Kristina384 3 augustus 2020, 10:04

3-8-2020 Ik heb zojuist nogmaals geprobeerd om in te loggen in Mijn Telfort en nog steeds lukt dat niet. Het probleem doet zich uitsluitend voor wanneer ik inlog met mijn 06 nummer in Mijn Telfort.

Mijn 06 inloggegevens heb steeds dubbel gecontroleerd op type fouten en die zaten er niet in. 

Op dit forum zie ik dat dit een vaker gemeld probleem is en ook dat dit telkens door Telfort wordt opgelost, al duurt dat soms even.

Inmiddels is er geen urgentie meer voor mij om dit op te lossen, omdat ik uiteindelijk met mijn email adres heb kunnen inloggen in Mijn Telfort.

Inloggen in Mijn Telfort was noodzakelijk omdat mijn wachtwoord niet voldeed aan de nieuwe voorwaarden voor migratie Telfort/KPN en dat heb ik nu gelukkig op tijd kunnen aanpassen, zodat een blokkade is voorkomen, voordat de migratie Telfort/KPN plaatsvindt.

Wat mij betreft kan deze melding worden afgesloten, ondanks dat het vreemd blijft, dat ik niet meer kan inloggen met mijn 06 nummer. 

Ik heb begrepen dat we na de migratie uitsluitend met ons email adres kunnen inloggen, dus dan is het wat het is en loont een oplossing niet meer.

Hartelijk dank voor het meedenken en voor de reacties op mijn bericht.

Vriendelijke groet,

Kristina  

Bekijk reactie

5 reacties

Dat vreemde adres is doorgaans het gevolg van verkeerde gegevens zoals een typefout.

Het niet kunnen inloggen kan het gevolg zijn van een storing.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Kristina384, een onbekend e-mailadres geeft inderdaad aan dat er een onbekende gebruikersnaam is gebruikt. Heb je al kunnen kijken of er mogelijk een typefout in de gebruikersnaam zit? Gebruik je de gebruikersnaam die in de mail met de facturen wordt genoemd, of een andere?

De storing waar je naar verwijst is sinds de 29e opgelost, daar zal je geen last meer van hebben en het onbekende e-mailadres was daar ook geen gevolg van.

Reputatie 2

3-8-2020 Ik heb zojuist nogmaals geprobeerd om in te loggen in Mijn Telfort en nog steeds lukt dat niet. Het probleem doet zich uitsluitend voor wanneer ik inlog met mijn 06 nummer in Mijn Telfort.

Mijn 06 inloggegevens heb steeds dubbel gecontroleerd op type fouten en die zaten er niet in. 

Op dit forum zie ik dat dit een vaker gemeld probleem is en ook dat dit telkens door Telfort wordt opgelost, al duurt dat soms even.

Inmiddels is er geen urgentie meer voor mij om dit op te lossen, omdat ik uiteindelijk met mijn email adres heb kunnen inloggen in Mijn Telfort.

Inloggen in Mijn Telfort was noodzakelijk omdat mijn wachtwoord niet voldeed aan de nieuwe voorwaarden voor migratie Telfort/KPN en dat heb ik nu gelukkig op tijd kunnen aanpassen, zodat een blokkade is voorkomen, voordat de migratie Telfort/KPN plaatsvindt.

Wat mij betreft kan deze melding worden afgesloten, ondanks dat het vreemd blijft, dat ik niet meer kan inloggen met mijn 06 nummer. 

Ik heb begrepen dat we na de migratie uitsluitend met ons email adres kunnen inloggen, dus dan is het wat het is en loont een oplossing niet meer.

Hartelijk dank voor het meedenken en voor de reacties op mijn bericht.

Vriendelijke groet,

Kristina  

Reputatie 8
Badge +11

Het inloggen met het 06-nummer was gekoppeld aan het mobiele abonnement inderdaad. 26 januari zijn alle Telfort mobiel abonnementen overgezet naar KPN, sindsdien is het niet meer mogelijk om met een 06-nummer in te loggen in Mijn Telfort. Dat het je niet lukt om daarmee in te loggen klopt dus helemaal. Voor het Thuispakket kan je het e-mailadres gebruiken, zoals je zelf al had gevonden. Bij KPN kan inderdaad alleen met een KPN ID ingelogd worden, daar kan je dan alle abonnementen aan koppelen zodat je alles in een overzicht hebt als je ingelogd bent :slight_smile:

Reputatie 2

Oke Jasper, nu begrijp ik hoe het zit. De informatie over het inloggen met een 06 heb ik blijkbaar gemist.

Nu kan dit item zeker worden afgesloten.

Fijne dag.

Vriendelijke groet

Reageer