beantwoord

nummer porteren vast bellen tussen twee telfort abonnementen

• 9 juni 2018
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hoi,

Kan ik mijn telefoonnummer naar een ander Telfort abonnement porteren?

De reden is dat ik ga verhuizen maar:
ik wil tijdelijke (ongeveer een half jaar) op beide huizen internet en bellen
ik wil op het nieuwe huis Telfort-zakelijk (nu prive)
ik wil nummer behoud na de verhuizing

Ik dacht dus:
ik neem telfort zakelijke op het nieuwe adres
na een half jaar nummer porteren van oud naar nieuw en zeg oud op (oud heeft contract tot dec 2015)
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 juni 2018, 13:51

Hoi hking100, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je gaat verhuizen. Nu wil je eerst het vaste nummer nog op het oude adres bewaren en vervolgens na een half jaar porteren naar het nieuwe adres waar je een zakelijk abonnement neemt. Nu moet dat zeker mogelijk zijn. Nu is mijn vraag nog wel, het nieuwe adres, is dat binnen hetzelfde netnummer? Want dat is wel een hele belangrijke. In ieder geval is dit ook een goede om nog even te bespreken bij de aanvraag van het zakelijke abonnement. Op de contactpagina van de zakelijke website zie je hoe je daar contact mee kan zoeken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi hking100, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je gaat verhuizen. Nu wil je eerst het vaste nummer nog op het oude adres bewaren en vervolgens na een half jaar porteren naar het nieuwe adres waar je een zakelijk abonnement neemt. Nu moet dat zeker mogelijk zijn. Nu is mijn vraag nog wel, het nieuwe adres, is dat binnen hetzelfde netnummer? Want dat is wel een hele belangrijke. In ieder geval is dit ook een goede om nog even te bespreken bij de aanvraag van het zakelijke abonnement. Op de contactpagina van de zakelijke website zie je hoe je daar contact mee kan zoeken.

Reageer