Nu zou zelfs mijn abonnement beëindigd zijn!

• 19 september 2015
  • 4 reacties
  • 261 keer bekeken

Voor de zoveelste keer verwoede pogingen gedaan een stap verder te komen in Mijn Telfort. De eerste inlog gaat prima maar als ik daarna doorga naar de specificatie van gesprekskosten wordt het wachtwoord niet geaccepteerd (overigens wordt ik al behoorlijk chagrijnig van het aantal keren dat je voor wat simpele handelingen ergens een wachtwoord moet invullen bij Telfort).
Daarom via mail maar een verzoek tot wijziging van wachtwoord gedaan. Die ontvang ik netjes binnen 5 seconden maar de link die me in staat zou moeten stellen het wachtwoord te wijzigen resulteert in de melding

"De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk.

U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen."

Fijn, zo aan het begin van het weekend.

Het zal allemaal wel jongens; het simpel opgezette MijnTelfort wordt meer en meer een ondoordringbare jungle van verkeerde pagina's en wachtwoordpolitie-checkpoints.

4 reacties

Badge +1
De eerste inlog gaat prima maar als ik daarna doorga naar de specificatie van gesprekskosten wordt het wachtwoord niet geaccepteerd

Halleu,

Heb je geprobeerd om bij het tweede inlogscherm "@telfort.nl" achter je gebruikersnaam in te voeren?
Zoja, probeer het eens zonder "@telfort.nl".
Dank voor je tip, maar ik heb alles wat ik maar bedenken kon geprobeerd, dus ook met en zonder @. Het feit dat ik eindig op een "Doordat u u abonnement beëindigd heeft" (wat ook nog een loei van een taalfout is) is al een veeg teken...
Overigens maak ik mij over die zin niet druk, hoor. Het systeem vond een tijd geleden ook dat ik op een tv-pakket geabonneerd was, maar Telfort-medewerkers konden daar geen bewijzen voor vinden. 🙂
Badge +1
In het uiterste geval zou het ook kunnen liggen aan de JavaScript/Internet browser versie op je PC, toevallig eens via een ander apparaat geprobeerd?

Er kan natuurlijk altijd sprake zijn dat jouw account ergens op de servers niet OK is.
Een Telfort-medewerker kan daar ook niet achter komen want ze zien enkel " ******* " als wachtwoord(en), dit i.v.m. privacyrechten.
Wellicht dat een Telfort-(forum-)medewerker het voor je kan uittesten, nadat jij je wachtwoord overhandigd (e.v.t. eerst veranderd naar iets wat niet gelijk is aan je andere persoonlijke wachtwoorden) en zoals je aangeeft, ook tegen de foutmelding aan gaat lopen.
In dat geval zouden ze een interne escalatie kunnen aanmaken om dit te verhelpen.
Badge +2
Hi WillemD, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag help ik je verder. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer doorgeven. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag.

@Mlok,

Dank je voor het op weg helpen van WillemD! Lekker bezig 😉

Reageer