beantwoord

Nog geen sms met tijdelijk wachtwoord ontvangen

• 19 oktober 2013
  • 12 reacties
  • 3047 keer bekeken

ik heb nog steeds geen sms ontvangen waar mijn wachtwoord in staat voor mijn telfort, hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Denise 22 oktober 2013, 14:10

@lisannelisannee,

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

12 reacties

Badge +2
ik heb nog steeds geen sms ontvangen waar mijn wachtwoord in staat voor mijn telfort, hoe kan dit?

Telefoon al eens volledig uitgezet, daarna weer aan? Dat wil ook nog wel eens helpen..
heb ik al geprobeerd maar ik zal het nog eens doen
Badge +2
heb ik al geprobeerd maar ik zal het nog eens doen

En, gelukt?
Reputatie 3
Badge +1
@lisannelisannee,

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Ik het precies hetzelfde probleem, vandaag al een aantal keer aangevraagd, maar nog geen sms binnen gehad! Wat is hieraan te doen?
Badge +2
Morgen het toestel nogmaals uit zetten en weer aan zetten en het dan nogmaals proberen.
Al geprobeerd, maar ook dit werkt niet...
Reputatie 1
Ook probeer ik voor mijn zoon zijn telefoon dit te doen ivm het vijfje van telfort maar er gebeurd niets.. Hoe krijg ik dit wel zodat ik dat beltegoed nog kan krijgen..
Badge +2
@Bbarbara en @D.bout,

Welkom op het forum!

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag ga ik aan de slag voor jou. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer doorgeven. Jouw reactie zie ik tegemoet.

Daphne
Reputatie 1
Privebericht is verstuurd
@ Daphne,
Het is inmiddels gelukt! Ik heb een smsje binnen gekregen. Bedankt voor je hulp!
Badge +2
@Bbarbara,

Wat fijn dat het is opgelost! Dank je voor de terugkoppeling. Ik ben je graag van dienst geweest!

Daphne

Reageer