beantwoord

nieuwe tegoeden

• 9 april 2015
  • 13 reacties
  • 1662 keer bekeken

Hallo, Ik heb op 22 maart weer nieuw beltegoed sms en internet op mijn mobiel.
150 belminuten, 100 sms , en 500 MB internet.
normaal staat er dan nog 30 dagen tot nieuw tegoed , bij mij stond er toen (22 maart ) 3 dagen .
Nu blijf vanaf die tijd bij aantal dagen tot nieuw tegoed steeds op 3 dagen staan,
vanaf 25 maart staat er nog 2 dagen vanaf 3 april staat er nog 1 dag ,het is nu 9 april,
en staat nog steeds op 1 dag tot nieuw tegoed. Ik weet niet waar ik nu aan toe ben.
Heeft iemand hier ook last van, graag reactie. Mvg. Ada
icon

Beste antwoord door ada.vanoosten 28 april 2015, 19:26

Hallo, Ik heb ook de mobiele versie geprobeerd , daar staat ook het goede aantal dagen , nu nog 24 .
Bekijk reactie

13 reacties

Staat de app. een dag later op 1?
Of staat hij pas 10 dagen later op 1?
Misschien mis je een cijfer.............
Hallo, Ik ben niet tevreden met het laatste antwoord. Mijn man heeft van de week gebeld met telfort ,
maar die mochten hem geen antwoord geven,omdat hij mijn man is. hij vroeg geen gegevens alleen een oplossing, maar daar mochten ze alleen met mij over spreken. waarom is het nou zo moeilijk om op mijn mobiel te kunnen zien hoeveel dagen ik nog heb voor nieuw tegoed ?
Het is van september 2014 tot februiari 2015 wel goed gegaan, en daarna niet meer. Mijn contract loopt tot september , en ik twijfel om nog verder te gaan.
Badge +2
@ada.vanoosten,

Fijn dat het werkt via de mobiele versie. Voorlopig is dit voor jou het beste alternatief om op de hoogte te blijven van het bundeltegoed.

Daphne
Hallo, Ik heb ook de mobiele versie geprobeerd , daar staat ook het goede aantal dagen , nu nog 24 .
Badge +2
@ada.vanoosten,

Heel fijn dat de belstatus goed wordt weergeven op het toestel van jouw zoon. Heb je het ook al via de mobiele versie van Mijn Telfort geprobeerd?

Daphne
Hallo, daar ben ik weer, Ik heb op mijn zoon z,n telefoon ingelogd en daar gaat het wel goed .
Mijn tegoed is geldig tot 22 -05-2015 dus nog 26 dagen, dat staat ook bij hem op de telefoon ,
en bij mij staat hij nog steeds op 2 dagen. Hoe nu verder ???
Badge +2
@ada.vanoosten,

Wat lastig dit verschijnsel, ik kan me goed voorstellen dat het vervelend begint te worden. Opnieuw mijn excuses voor het ervaren ongemak. Heb je ook al geprobeerd de mobiele versie van Mijn Telfort op jouw telefoon te bekijken? En heb je ook al geprobeerd de app te raadplegen vanaf een ander toestel? (puur ter vergelijking). Laat je het aan mij weten?

Daphne
Zo, daar ben ik weer ( helaas ) op 22 april gaat mijn nieuwe tegoed in en wat schets mijn verbazing , Het begint weer met 3 dagen( in plaats van 30 dagen ) tot nieuw tegoed , 1 dag later met nog 2 dagen. Wie kan dit goed zetten, ik heb geen zin om op de pc te moeten kijken hoeveel dagen nog tot nieuw tegoed, zo moeilijk kan het toch niet zijn ???
Graag reactie EN een oplossing .
Badge +2
@ada.vanoosten,

Welkom op het forum!

Allereerst mijn excuses voor de ontstane verwarring over de geldigheid van het tegoed. Omdat je de app inmiddels opnieuw hebt geïnstalleerd, maak je in ieder geval gebruik van de laatste versie. Naast de app kun je ook via de browser een mobiele versie van Mijn Telfort raadplegen. Heb je dat ook al geprobeerd? Het blijft natuurlijk minder dat de gegevens in de app niet overeenkomen. Kijk het de komende tijd nog even aan. Indien het probleem blijft aanhouden kun je het opnieuw hier kenbaar maken.

Daphne
Hallo, Als ik op de pc in log zie ik wel staan dat mijn tegoed geldig is tot 22 april en mijn aantal dagen tot tegoed is 11.
dus daar kan ik het wel zien, ( maar ik zit niet veel achter de pc ) Ik heb een Samsung Ace 3 , en dat is volgens mij een Android.
Ik heb de hele app er af gehaald en weer geinstalleerd , dan heb ik toch de laatste update ? zoniet, hoe kan ik die dan wel updaten? alvast bedankt voor je reactei. Mvg. Ada
Reputatie 8
Badge +9
Dan moet webcare er naar kijken.

Kun je alvast de volgende vragen beantwoorden? Ik denk dat ze die informatie wel nodig hebben.

1: Als je inlogt op Mijn Telfort via pc en staat er daar bij de belstatus ook de verkeerde dag vermeld?
2: Heb je een Android toestel of een iPhone?
3: Als je Android hebt, heb je de laatste update van de app al gedownload?
Ja, Ik ben naar een telfortwinkel geweest ,en die heeft dat gedaan, maar helaas niets geholpen.
Ik vind het irritant dat je niet weet waar je aan toen bent, dus ik hoop dat er mensen zijndie mij kunnen helpen.
dank je voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Ada,

Deze klacht ben ik nog nergens tegen gekomen afgelopen week op het internet :?

Als je de cache/gegevens van de app leegt en daarna opnieuw inlog. Is het dan nog steeds?

Reageer