Nieuwe simkaart aanvragen lukt niet door onverwachte fout?

• 27 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 308 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeer al een aantal dagen een nieuwe prepaid simkaart aan te vragen via de website maar nadat ik op "Simkaart aanvragen" klik, krijg ik het bericht dat er een onverwachte fout is opgetreden. Hoe nu verder?

9 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Lorenzo, welkom op het forum. Ik kan dit niet verklaren, ik heb het hier getest in Chrome en Edge. Op beide geen problemen. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Kan zijn dat er tijdelijk een storing in het systeem was.

Reputatie 1
@Alex - Telfort Ik probeerde via mijn telfort een nieuwe simkaart aan te vragen zodat ik mijn nummer kon behouden. Ik ben mijn simkaart namelijk kwijt geraakt. De screenshots die je stuurde zijn volgens mij van een ander menu. heb ondertussen een paar keer opnieuw geprobeerd om de simkaart aan te vragen maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Het is niet dat er op een ander apparaat nog een MijnTelfort open staat? Pc + tablet o.i.d.?
Reputatie 8
Badge +11
Dat zal komen doordat je het hebt over een nieuwe simkaart. Zo gezien klopt het wel wat @Alex - Telfort laat zien.
Je bedoelt echter een vervangende simkaart. Dat is inderdaad een compleet ander proces waarbij het blijkbaar misgaat.
Als Alex dit leest zal hij er zeker op terugkomen.
Is afhalen in een winkel een optie?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm

Staat er wel genoeg saldo op de kaart om de € 7,50 kosten af te boeken?
Reputatie 5
Badge +8
Het wordt nu inderdaad iets duidelijker, blijft alsnog vreemd dat ik van onze kant geen foutmeldingen of storingen zie. Probleem is dat ik dit niet voor je kan doen, dan blijft de laatste optie een Telfort winkel binnenlopen. Hier kun je een winkel in de buurt vinden.
Reputatie 1
@nelly jacoba Ik ga morgen na de winkel, hoop dat ik daar geholpen kan worden.
@nelly jacoba Ik ga morgen na de winkel, hoop dat ik daar geholpen kan worden.

Succes!
Laat je even weten of het gelukt is?
Reputatie 5
Badge +8
Allen, korte update van mijn kant. Het blijkt dat dit toch aan onze kant ligt. Een nieuwe sim bestellen gaat goed, een vervangende nog niet. Hier wordt aan gewerkt!

Reageer