beantwoord

Nieuwe simkaart aanvragen lukt niet

• 20 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik wil een nieuwe Simkaart aanvragen.
Maar helaas staat mijn oude inlognaam voor inloggen..ik weet daar het wachtwoord niet meer van..ik heb geprobeerd dit te veranderen maar lukt niet..hoe los ik dit op.??
Word er een beetje frusti van ben al 2 dagen bezig..

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 augustus 2019, 11:02

Hoi @Nans05, welkom hier

Ik lees dat je een vervangende simkaart wilt aanvragen. Dit gaat via Mijn Telfort. Jouw inlog hiervoor is jouw mobiele nummer. Wanneer je nog nooit een Mijn Telfort voor dit nummer hebt aangemaakt kan je op deze pagina lezen hoe je dat doet.

Natuurlijk kan je ook naar een van de KPN winkels. Mijn collega geeft je dan meteen een actieve simkaart mee.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Nans05, welkom hier

Ik lees dat je een vervangende simkaart wilt aanvragen. Dit gaat via Mijn Telfort. Jouw inlog hiervoor is jouw mobiele nummer. Wanneer je nog nooit een Mijn Telfort voor dit nummer hebt aangemaakt kan je op deze pagina lezen hoe je dat doet.

Natuurlijk kan je ook naar een van de KPN winkels. Mijn collega geeft je dan meteen een actieve simkaart mee.
Bedankt.!! Het is me gelukt..👍
Reputatie 8
Badge +12
Toppie! Dat is wat ik wilde lezen. :)

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Ik zou graag een nieuwe simkaart willen aanvragen  voor mijn moeder daar de vorige defect is gegaan .

Ze zit binnen ivm corona en kan dus niet naar de winkel

Geen pc  en met al die moeilijkheden en leeftijd van haar is dit niet te doen

Kunnen jullie haar helpen ?

Alle gegevens van haar abonnement liggen bij mij 

BVD

Reputatie 8
Badge +18

Ik zou graag een nieuwe simkaart willen aanvragen  voor mijn moeder daar de vorige defect is gegaan .

Ze zit binnen ivm corona en kan dus niet naar de winkel

Geen pc  en met al die moeilijkheden en leeftijd van haar is dit niet te doen

Kunnen jullie haar helpen ?

Alle gegevens van haar abonnement liggen bij mij 

BVD

Per 26 januari 2020 zijn alle mobiele abonnementen van Telforf overgezet naar KPN dat betekent dat je voor een vervangende simkaart bij KPN moet zijn tel 0800 0402 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @heinekenwim46, bel even met KPN inderdaad zoals jimny aangeeft. Dit omdat de mobiele abonnementen nu bij KPN ondergebracht zijn. Mijn collega kan je zeker helpen. 

Reageer