nieuwe adresgegevens invoeren in Mijn Telfort

• 13 oktober 2016
  • 20 reacties
  • 806 keer bekeken

'Ik wil op mijn Telfort mijn nieuwe adresgegevens invoeren echter na het wijzigen wordt de 'gegevens doorvoeren' button niet actief. Kortom je kunt de wijzigingen niet 'saven' lijkt het'. Hoe kan dit?

20 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Wijzigingen worden niet opgeslagen.
Ik heb precies hetzelfde probleem, de knop wordt niet actief.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rene en Lisette,

Ik zie helaas meerdere gebruikers hiernaar vragen. Vreemd dat de wijzigingen niet opgeslagen kunnen worden. Graag laat ik een collega hiernaar kijken als jullie je postcode, huisnummer en 06-nummer naar mij sturen in 'n privébericht.

Na ontvangst kom ik er dan op terug.

@Bolhoedje,

Ik heb je inmiddels een reactie gegeven in jouw eigen topic. Wil je er eens naar kijken?

Dank je. 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Het kan aan mij liggen maar volgens mij staat Telfort toch niet zomaar toe dat een abonnee zelf zijn adresgegevens wijzigt..?
Deze zijn gekoppeld aan het abonnement en kunnen voor het vaste internet en TV-abonnement alleen wijzigen bij een verhuizing, lijkt me.
Voor een mobiel abonnement zal dit wellicht anders liggen omdat daarbij de adresgegevens niet essentieël zijn voor de koppeling locatie en fakturatie, wat bij een vaste aansluiting wel het geval is...
Reputatie 8
Badge +2
Hi Enterprise,

Het betreft vermoedelijk de gegevens van een prepaid-gebruiker. Door je gegevens te veranderen (of eigenlijk kenbaar te maken), krijg je van ons een bonus (het Vijfje van Telfort).

Ook ik kan het mis hebben hoor. Maar er zijn inderdaad wel degelijk situaties waarbij je de adresgegevens kunt wijzigen. 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Oke, bedankt voor de uitleg... 😉
Reputatie 8
Badge +2
Hallo iedereen,

Inmiddels is het bekend dat de knop grijs is ('greyed out') wat het 'Vijfje van Telfort' betreft. Dit is een foutje die erin is geslopen na het live zetten van de nieuwe Mijn Telfort omgeving. Mijn collega's zijn met man en macht bezig om deze issues zo snel mogelijk op te lossen.

Helaas kan ik de gegevens niet zelf voor jullie aanvullen of wijzigen, aangezien de 'koppeling' met het activeren van het 'Vijfje' dan ontbreekt. Zodra het bekend wordt wanneer het is opgelost, dan laat ik dit jullie weten.

Onze excuses voor het ongemak.
Ik word ziek van de 'mijn telfort' website.
Inloggen werkt slecht. Je mag geen speciale tekens gebruiken in je wachtwoord. Postadres instellen blijft hangen en word niet opgeslagen.
Thuis adres wijzigen slaat hij wel op maar je adres veranderd niet. En als je blijft proberen krijg je alleen maar meer foutmeldingen.

Ik wil een nieuwe simkaart aanvragen maar die word naar mijn oude adres verstuurd. Ik kan dus geen nieuwe simkaart aanvragen!!
Reputatie 8
Badge +2
Hi gebruiker1982,

Vervelende zaak inderdaad. Ik vraag graag een nieuwe simkaart voor je aan als je je postcode en huisnummer naar mij stuurt in 'n privébericht. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.

Alvast bedankt en mijn excuses voor het ongemak.
Zou het inmiddels weer mogelijk moeten zijn om je te registreren voor het vijfje-van-telfort?
De velden kan ik niet selecteren dus kan niets invullen....?!

Hallo iedereen,

Inmiddels is het bekend dat de knop grijs is ('greyed out') wat het 'Vijfje van Telfort' betreft. Dit is een foutje die erin is geslopen na het live zetten van de nieuwe Mijn Telfort omgeving. Mijn collega's zijn met man en macht bezig om deze issues zo snel mogelijk op te lossen.

Helaas kan ik de gegevens niet zelf voor jullie aanvullen of wijzigen, aangezien de 'koppeling' met het activeren van het 'Vijfje' dan ontbreekt. Zodra het bekend wordt wanneer het is opgelost, dan laat ik dit jullie weten.

Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Corien,

Nog niet. Maar ik kan dit voor je doen als je wilt. Stuur de adresgegevens, je voor- en achternaam, e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum naar mij in een apart bericht, dan pak ik het verder op voor je.
Is het al bekend wanneer dit opgelost wordt?
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Corien,

Ik heb zojuist gereageerd op je berichtje, wil je daar eens naar kijken?

Dank je wel.

@cdl97,

Niet concreet. Het is wel bekend. Zeker is dát het opgelost gaat worden. Wanneer hier meer over bekend wordt, trek ik aan de bel! 🙂
Hallo Corien,

Ik heb zojuist gereageerd op je berichtje, wil je daar eens naar kijken?

Dank je wel.

@cdl97,

Niet concreet. Het is wel bekend. Zeker is dát het opgelost gaat worden. Wanneer hier meer over bekend wordt, trek ik aan de bel! :)

Hallo Michael,

Je reactie en PM zijn inmiddels een week oud en we hebben nog steeds geen Telfort-5-je......?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Corien,

Excuus voor de late reactie.

Ik heb het inmiddels voor je in orde gemaakt. Het beltegoed zal morgen zijn aangevuld! 🙂
Het tegoed in mijn-Telfort blijft op 0 euro staan Michael; het is toch 5 euro starttegoed + het Telfort-vijfje?

Hi Corien,

Excuus voor de late reactie.

Ik heb het inmiddels voor je in orde gemaakt. Het beltegoed zal morgen zijn aangevuld! :)
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Corien,

Da's gek, in mijn systeem is het al wél aangevuld. Wil je eens bellen naar *100#? Het huidige beltegoed is namelijk wél aangevuld. Het zou dan ook geüpdatet moeten zijn Mijn Telfort.

Hoor graag je reactie.
De tel. geeft 3,84 aan.
Ik kan ook niet meer inloggen op mijn Telfort nu; circeltje blijft draaien, uitgelogd en webbrowser afgesloten en opnw. geprobeerd maar zonder success, refresh helpt ook niet. Wat een drama dit.....
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Corien,

Het drama valt wel mee hoor.

Ik kom er zojuist achter dat het Vijfje onderwater wordt toegevoegd aan het beltegoed. Je hebt nog 3,84 aan beltegoed. Het Vijfje wordt allereerst verbruikt. Als dit op is, wordt pas je 'normale' beltegoed gebruikt. Lees de voorwaarden nog even door alsjeblieft. Het Vijfje geldt namelijk niet voor bellen in en naar het buitenland, voor commerciële sms-diensten, mobiel internet en mms, en 084-, 087-, 088- en 090x nummers.

Vragen? Hoor ze graag. 🙂
Hartelijk dank voor het uitzoeken.
In Mijn Telfort blijft de teller echter op 0 staan.
Wel jammer dat dit 'onderwater' tegoed niet te volgen is....

Reageer