beantwoord

Nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort mobiel

  • 25 juni 2019
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Wat een gedoe. Installeer ik de mijntelfort app op mijn iPad en iPhone. Moet ik inloggen. Geen idee wat mijn wachtwoord was. Dus nieuw wachtwoord vragen. Stuurt ie eerst de code per sms naar een verkeerd nummer, terwijl ik daarvoor mijn 06-nummer heb ingevuld. Laat ik de code naar mijn emailadres sturen, stuurt ie het naar een voor mij onbekend mailadres.. ik kom dus niet verder. En dat terwijl Telfort met de facturen netjes naar mijn mailadres kan sturen.

en dan moet ik nog even wat kwijt. Wat een klus om ergens deze vraag kwijt te kunnen. Wees eens klantvriendelijk. Het lijkt t-mobile wel.

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Roland123 26 juni 2019, 14:46

Heb de factuur bekeken. Heb abonnementen van Telfort zakelijk. Dus even gebeld. Direct een persoon aan de telefoon die me vriendelijk verder hielp. Maar het blijkt dus dat de mijn Telfort app niet werkt voor zakelijke abonnementen. Tja. Kom daar maar eens achter.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Roland123, welkom bij ons op het forum! Als je het wachtwoord van de Mijn Telfort opnieuw probeert in te stellen en je krijgt daarbij een onbekend e-mailadres of 06-nummer te zien, betekent het meestal dat er een onbekende gebruikersnaam is ingevuld.
Bij de mobiele Mijn Telfort kan het ook betekenen dat er nog geen account is aangemaakt, had je dat al wel gedaan? Als dat niet zo is kan je een account aanmaken zoals op deze pagina wordt beschreven. Ik hoor graag van je of het daarmee lukt.
Nee lukt niet. Ik vul mijn mobiele nummer in maar krijg geen code via de sms. Als ik het goed begrijp heb ik dan al een account. Dus vervolgens de procedure zoals eerder omschreven gedaan, maar dat lukt dus ook niet
Reputatie 8
Badge +11
Hmm, dat maakt het gek. Ik heb een melding aangemaakt naar een specialistische afdeling, zij zullen gaan kijken hoe het zit met jouw account en geven mij hierover een terugkoppeling. Zodra ik meer weet deel ik het ook met jou!
Heb de factuur bekeken. Heb abonnementen van Telfort zakelijk. Dus even gebeld. Direct een persoon aan de telefoon die me vriendelijk verder hielp. Maar het blijkt dus dat de mijn Telfort app niet werkt voor zakelijke abonnementen. Tja. Kom daar maar eens achter.
Reputatie 8
Badge +11
Dat het een zakelijk abonnement was, was me inderdaad niet opgevallen. Het klopt dat het daarmee niet mogelijk is op de Mijn Telfort app te gebruiken, die is alleen gekoppeld aan de systemen voor privé aansluitingen. Via de website kan je in dat geval wel inloggen.

Reageer