beantwoord

Nieuw wachtwoord opvragen mislukt telkens.


Padroega
Goedemiddag,

sinds gisteren probeer ik een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ik krijg een email met daarin een link om het wachtwoord te wijzigen. Wanneer ik het wachtwoord wijzig krijg ik elke keer de melding: "Het is helaas niet gelukt je wachtwoord te wijzigen. Probeer het nogmaals."

Geprobeerd in zowel Chrome als in Edge. Alle vinkjes zijn groen. Heb het geprobeerd met zowel het telefoonnummer als met het telfort emailadres (klantnaam). Op de eerste ontvang ik een email, op het emailadres (klantnaam) niet. Klantnummer weet ik zo niet, mijn nota's worden waarschijnlijk naar mijn telfort adres gestuurd. Maar die kan ik nu dus niet in.

Bij voorbaat dank..

Padroega..
icon

Beste antwoord door jimny 18 mei 2017, 16:39

Op de storingspagina staat dat er een storing is betreffende wachtwoorden opvragen

Bekijk reactie

1 Reactie

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Op de storingspagina staat dat er een storing is betreffende wachtwoorden opvragen

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)