Nieuw wachtwoord aanvragen persoonlijke (prive) email staat niet aangegeven.

  • 25 april 2016
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Helaas lukt het mij niet om een nieuwe wachtwoord aan te vragen. Contact gehad met klantenservice, bleek dat mijn persoonlijke (prive) email niet staat aangegeven. Benodigde gegevens terug gemaild, maar tot heden geen reactie mogen ontvangen (we zijn 1.5 week verder).

Ik wil dit graag zo snel mogelijk oplossen. Ik wil graag inzicht hebben in mijn facturen.
Case staat inmiddels open onder nummer: 2267609

Gr,Kardar

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Hoi KarimK en welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat je nog steeds geen wachtwoord hebt ontvangen voor Mijn Telfort. Graag wil ik de status voor je nakijken. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht? Zodra ik ze heb ontvangen ga ik voor je aan de slag.

Reageer