beantwoord

Nieuw wachtwoord aanvragen Mijn Telfort lukt niet

• 20 april 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1

Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag verstuurd hij de link hiervoor naar het verkeerde emailadres. Of naar Yahoo (wat wij niet hebben) of naar een hotmailadres, maar dan met het verkeerde begin.

Ik krijg dus geen mail binnen om mijn wachtwoord te resetten.

Ik gebruik de gebruikersnaam die op de factuur staat. Kan iemand mij helpen??

icon

Beste antwoord door mjgoudswaard 22 april 2020, 13:24

@Jasper - Telfort  het is inmiddels gelukt! Ik gebruikte steeds 1 letter teveel🙈.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @mjgoudswaard, welkom bij ons op het forum. Als je een onbekend e-mailadres ziet staan bij het wijzigen van het e-mailadres betekent dat over het algemeen dat er een bij ons onbekende gebruikersnaam is gebruikt. Zou je de gebruikersnaam die je gebruikte, je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN in kunnen vullen op je forumprofiel? Dan kan ik kijken wat ik hier zie staan als gebruikersnaam, ik hoor het graag van je als je het hebt toegevoegd.

Reputatie 1

@Jasper - Telfort  het is inmiddels gelukt! Ik gebruikte steeds 1 letter teveel🙈.

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat het inmiddels gelukt is @mjgoudswaard :slight_smile:  Die ene letter teveel maakte een wereld van verschil dus. Is het in Mijn Telfort ook gelukt om te doen wat je daar wilde doen?

Reageer