beantwoord

Nieuw wachtwoord aanvragen Mijn Telfort lukt niet


Hoi ik ben automatische uitgelogd en probeer mij opnieuw in teloggen maar dit lukt niet omdat ik een verkeerd wachtwoord intype maar als ik wachtwoord vergeten doe en mijn nummer intype komt er een fout melding.
hoe kan ik dit oplossen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 januari 2019, 08:35

Hoi EtienneOttenheim, welkom op het Forum. Je geeft aan uitgelogd te zijn uit Mijn Telfort? Nu kies je er voor om een nieuw wachtwoord te kiezen, maar dan krijg je een foutmelding. 😞 Dat is niet fijn. Ik heb zojuist even gekeken en je een code gestuurd voor een nieuw wachtwoord. Deze is via sms verstuurd, heb je deze ontvangen? Kun je hierna weer inloggen?

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi EtienneOttenheim, welkom op het Forum. Je geeft aan uitgelogd te zijn uit Mijn Telfort? Nu kies je er voor om een nieuw wachtwoord te kiezen, maar dan krijg je een foutmelding. 😞 Dat is niet fijn. Ik heb zojuist even gekeken en je een code gestuurd voor een nieuw wachtwoord. Deze is via sms verstuurd, heb je deze ontvangen? Kun je hierna weer inloggen?

Reageer