beantwoord

Nieuw wachtwoord aanmaken op Mijn Telfort lukt niet

• 3 april 2018
  • 6 reacties
  • 259 keer bekeken

Ik probeer al twee dagen we een nieuw wachtwoord in te stellen omdat ik de mijne ben vergeten dit lukt gewoon niet ik typ me nieuwe wachtwoord in 2x dezelfde druk op veder en dan doet ie niks!!!

Dit is flink balen want ik wil thuis telefoon aanschaffen bij jullie en dit kan aleen via mijn telfort ik kan jullie niet bellen jammer genoeg

Hopelijk kunnen jullie me veder helpen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 9 april 2018, 09:47

Bedankt voor het toevoegen van het 06-nummer. Ik zie er geen bijzonderheden terugkomen wat betreft het resetten. Zou je het via deze link kunnen proberen? Als je daar geen verbetering mee merkt, dan zal ik het door de collega's van het Mijn Telfort team moeten laten onderzoeken.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Kim, welkom op het forum. Het is inderdaad bijzonder lastig dat je je wachtwoord niet kan aanpassen. Veelal als je het wachtwoord niet kan wijzigen, dan staat er een teken in dat niet geaccepteerd wordt. Heb je de voorwaarden voor het wijzigen van je wachtwoord goed doorgenomen en kan je eventueel met een andere variant op je wachtwoord testen?
Dit lukt mij ook niet...beide balkjes onder het nieuwe wachtwoord zijn groen, heb al vele varianten geprobeerd...maar tot op heden geen succes.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Karinz, het 06-nummer onder je profiel kan ik niet in ons systeem achterhalen. Wil je misschien je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het verder na. 😳
[quote=Wieger - Telfort]Hoi Karinz, het 06-nummer onder je profiel kan ik niet in ons systeem achterhalen. Wil je misschien je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het verder na. :$[/quote

Zojuist gedaan.
Mijn 06 is idd geen telfort mobiel. Die van mijn man wel.
Reputatie 7
Badge +13
Bedankt voor het toevoegen van het 06-nummer. Ik zie er geen bijzonderheden terugkomen wat betreft het resetten. Zou je het via deze link kunnen proberen? Als je daar geen verbetering mee merkt, dan zal ik het door de collega's van het Mijn Telfort team moeten laten onderzoeken.
Het lukt nog steeds niet. Na het invullen van mijn nieuwe ww worden beide balkjes groen, vervolgens klik ik op volgende. Er komt dan een rood vierkantje met een I in beeld en verder gebeurt er niets. Vermoed dat er naast die I een melding behoort te staan, maar er staat niets. Ik doe dit overigens met mijn mobiel, in chrome, zowel op de mobiele website als de desktop versie geen succes.

Reageer