beantwoord

Nieuw wachtwoord aanmaken mijn Telfort lukt niet

• 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik ben nu al een uur bezig met een nieuw wachtwoord aanmaken voor mijn Telfort, maar het lukt niet. Het moeten minimaal 10 tekens zijn, minimaal 1 hoofdletter, minimaal een kleine letter, minimaal een bijzonder teken en minimaal een cijfer. Al deze dingen hou ik rekening mee in mijn wachtwoord, allerlei verschillende wachtwoorden geprobeerd, maar het balkje blijft rood, wat aangeeft dat het wachtwoord niet 'sterk' genoeg is.

Graag hulp.
icon

Beste antwoord door Stephen 3 januari 2018, 13:24

Beste Rianne, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan neem ik aan dat het is gelukt om een nieuw wachtwoord aan te maken. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Rianne, welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt? Zo niet, heb je het ook geprobeerd via een andere browser? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +7
Beste Rianne, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan neem ik aan dat het is gelukt om een nieuw wachtwoord aan te maken. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn laat dan een reactie achter in dit topic.

Reageer